Scooter zonder power + sisend geluid

Janssuh

Janssuh.nl
Heyhey,
Zojuist dan maar even mn orginele uitlaat eraf geschroeft en geprobeert het roet eruit te slaan (volgens mij zit/zat dr best veel in) Dat eruitslaan lukte nie techt.. wel met de compressor een beetje rotzooi eruitkunnen blazen..
Ik leg de uitlaat erweer onder en het heeft helaas geen effect gehad.
Scooter rijd nu +- 10km per uur en komt dus helemaal NIET vooruit, ook komt erachteruit de uitlaat een soort ffffffffffffffffffffffff geluid, iemand wat dat kan zijn.. uitlaat toch gewoon naar de *** en moet ik nieuwe kopen en zal daarna wss mn probleem zijn opgelost? Of moet ik het ergens anders gaan zoeken..

Mvg. Luc

Edit:
Geluidsfragment komt er zometeen aan!
 
Advertisement - register to remove this

kijk ff of je scoot draait zonder uitlaat en als ie draait ligt et indd aan je chapp.
tip: ga naar de doe het zelver en koop een bus roetverwijderaar .(vloeibare substantie die je in je uitlaat kan gieten )
laat dat spul wat intrekken ,laat het eruitlopen en spuit daarna nog eens door met compressor.
 
Mja ik ben van plan om gewoon nieuwe uitlaat te halen als ik zeker weet dat het daar niet aan licht..

Het is toch superslecht voor je scoot om hem te starten zonder uitlaat of niet? En waa rmoet ik dan op letten?
 
voor zover ik weet is het wel schadelijk maar alleen als je 100den kilometers gaat toeren... als je ff op je oprit rijd om te kijken of iej het doet kan t geen kwaad... t maakt alleen een teringherrie
 
Ja zoals melf al zegt ik hoop idd dat het aan de uitlaat ligt.
Dat wil ik dan even testen vanmiddag door zonder uitlaat de oprit even op en af te rijden kijken of hij dan wel normaal optrekt enzo..

Ik ben van plan om dan Technigas next met zwarte demper te kopen, hopelijk levert dat ook wat redelijke prestaties op dan.
 
zonder pijp trekt hij zeker weten niet normaal op.
maar miss wel beter als nu:p

je kan ook je uitlaat even in een vuurkorf zetten.
een dichte vuurkorf, evt buitenkant omwikkelen met alufolie zodat de gaten dicht zijn van de korf.
dan een flink vuur erin stoken (eerst uitlaat beetje voorzien van terpentine vanbinnen) door de buisvorm van de korf zal er een trek ontstaan wat het vuur nog heter maakt.
na paar minuten moet je al zwarte rook uit de uitlaat zien komen.

mja blijft zowiezo een lapmiddel.
 
fikt niet namenlijk, het verstikt meteen.

(kom meteen met een idee, wat als je een pompje een constante stroom lucht door de pijp laat blazen en hem dan aansteekt. het probleem is nml dat hij nooit binnenin fikt ivm geen zuurstof..)
 
njaa vriend vn me wat eerst tomos en nu ook tgb zei dat hij superlekker reed..
khoop het ook bij mij, als hij in elk geval al beter presteert als orginele uitlaat onbegrenst vind ik alles goed :)
En kwil n mooi hard geluidje, meja heb nog geen tecnigas geluid gehoord eigenlijk..

Tis in elk geval de enigste fatsoenlijke uitlaat wat ik ervoor kon vinden :eek:
 
Back
Top