This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scooter weekend duitsland 3 & 4 Oktober

Ik geloof dat Tom zondag ook moet werken dus ik denk niet dat we er zaterdagnacht blijven slapen maar gewoon terug rijden.

Ik ben misschien met Pronk aanwezig op de 4e... Hangt nog af van wat variabelen.. Sowiezo zijn we zonder scooter, en komen we enkel voor wat praatjes & fun

Moeten we nou kaarten bestellen of wat ......... ? Vind vrijdag op zaterdagn8 wel okay kwa slapen ! Zaterdagn8 op zondagn8 weet ik niet !

Kan gewoon aan de deur! Lullig als we met kaarten zitten en er is regen voorspeld! toch weer geld verspild. Vol is het toch niet, dus de kaarten zijn niet uitverkocht.

Sander en Robbert leuk! hoe meer zielen hoe meer vreugd !

Is het nou in Lausitz of Klettwitz???

Wij blijven de zat op zon. nacht slapen, vrijdagnacht weet ik nog niet wat vas en ik doen.

sorry hoor, maar kijk ff op de flyer

Lausitz :*

Ik snap best dat het een beetje dom over komt misschien bij jullie, maar ik las het adres zo:

Eurospeedway Lausitz
Lausitzallee 1
01996 Klettwitz

Dacht dat Lausitz gewoon de naam van dat circuit was, snap je mijn verwarring?

Oh sorry, ja dan weet ik het eigenlijk ook niet wat het precies is :$, mijn excuses

Gelukkig ik voelde me al dom Maar onderaan die flayer staat het adres zo, dus ik weet het eigenlijk ook niet....

Schrijven die Duitsers adressen hetzelfde als bij ons of zetten ze er ook een streek bij oid

word een mooi weekend zo te horen:W servie nog ff met beune en dan die kant op

Mwaah gooi de handdoek maar in de ring denk ik ! Ga wel zonder NX knallen, volgende week een tè drukke week en Tommy ook :!

@ Wieger thnx, gewoon bij de deur dus . Komt goud :love: Goed veel drank mee hihih .

Uhm tis helemaal niet nodig om die duitsers te verslaan herinner je de top10 van vorig jaar nog ? alleen de italianen (fransen) zijn snel, en dat is alleen de hoogste klasse. dus beter rijd je goed in de high-end 70 klasse, zonder lachgas! dan kan je voor de eerste plek nog een beker halen!

Mwaah gooi de handdoek maar in de ring denk ik ! Ga wel zonder NX knallen, volgende week een tè drukke week en Tommy ook :!

@ Wieger thnx, gewoon bij de deur dus . Komt goud :love: Goed veel drank mee hihih .

Wat is dit nou sherrif? Zo gaat ie natuurlijk nooit kapot

Oh jah, mijn vervoer is stukje kleiner