scooter weekend duitsland 3 & 4 Oktober

Ik heb liever eens bericht terug van scooter-weekend.de
Ik heb nu al 2 weken geleden een mailtje gestuurd, en nog steeds niks terug.

ik ga niet meer, het is 2x zo groot als Hockenheim en al mag je sprinten heb geen zin om 4 kilometer met een sprinter rondjes te lopen.

de mensen die vorig jaar mee gingen weten denk ik wel wat ik bedoel.
mensen die gaan kunnen dan beter echt allemaal samen gaan, anders staat ieder voor zich en dan heb je echt geen leuk weekend meer. dnek ff aan de vbaan 150 meter, maar het hele circuit staat vol met 5000? 10000? scooters/sprinters etc en het gp parcour is al 4,5 kilometer.

vorig jaar stonden wij naast de sprintbaan, dit jaar kan je dat dus vergeten.

succes voor de mensen die gaan.

ik ga niet meer, het is 2x zo groot als Hockenheim en al mag je sprinten heb geen zin om 4 kilometer met een sprinter rondjes te lopen.

de mensen die vorig jaar mee gingen weten denk ik wel wat ik bedoel.
mensen die gaan kunnen dan beter echt allemaal samen gaan, anders staat ieder voor zich en dan heb je echt geen leuk weekend meer. dnek ff aan de vbaan 150 meter, maar het hele circuit staat vol met 5000? 10000? scooters/sprinters etc en het gp parcour is al 4,5 kilometer.

vorig jaar stonden wij naast de sprintbaan, dit jaar kan je dat dus vergeten.

succes voor de mensen die gaan.

Ik wil erg graag gaan omdat we aleen nog maar genemuiden hebben gereden. Maar als ik geen mail terug krijg weet ik niet hoe het allemaal zit. Er is ook helemaal geen informatie voor de niet SBOers :? Jammer dat je niet gaat.

Gr,
Tom

Heiko,

Ga je serieus niet meer? :? Van wie heb je deze info dan?!

ik zie het somber in, en je weet ook wel dat ik HEEL HEEL graag een mooie nette tijd wil neerzetten.
Joel en ik konden vorig jaar al amper op het terrein en toen werd het geregeld door oa Kenny. Nu ben je helemaal op jezelf, dus geen hulp. daarbij komt het dus dat Lausitz 2x zo druk/groot is en als je dan echt aan de rand van het terrein staat, en dan met paar man het naar mijn inzien niet te doen is. sta je daar met een groep 30 man dan is het sowieso erg leuk.

succes iig.

ik zie het somber in, en je weet ook wel dat ik HEEL HEEL graag een mooie nette tijd wil neerzetten.
Joel en ik konden vorig jaar al amper op het terrein en toen werd het geregeld door oa Kenny. Nu ben je helemaal op jezelf, dus geen hulp. daarbij komt het dus dat Lausitz 2x zo druk/groot is en als je dan echt aan de rand van het terrein staat, en dan met paar man het naar mijn inzien niet te doen is. sta je daar met een groep 30 man dan is het sowieso erg leuk.

succes iig.

Ik denk dat je vorig jaar moeite had om het VIP terrein op te komen, als je gewoon kaarten koopt lijkt het mij dat het gewoon mogelijk is om dat terrein op te komen. Wij hadden vorig jaar gewoon kaarten en niks geen problemen om binnen te komen.

Dat we met alle nederlanders moeten gaan is misschien wel een leuk idee, kunnen bijv. bij de grens afspreken en achter elkaar aan rijden.

Gewoon meegaan joh Heiko, komt allemaal wel goed!

Ilonka der is geen vip-terrein meer. maar met kaarten aan de deur kom je sowieso binnen op het circuit. camping plaats tussen de malloten kan je op sa.com halen of ook daar.

Ik denk dat je vorig jaar moeite had om het VIP terrein op te komen, als je gewoon kaarten koopt lijkt het mij dat het gewoon mogelijk is om dat terrein op te komen. Wij hadden vorig jaar gewoon kaarten en niks geen problemen om binnen te komen.

Dat we met alle nederlanders moeten gaan is misschien wel een leuk idee, kunnen bijv. bij de grens afspreken en achter elkaar aan rijden.

Gewoon meegaan joh Heiko, komt allemaal wel goed!

we zien wel, je weet t toch nooit zeker met mij.
enkel een beetje zekerheid zou prettig zijn.

en als NIET vip zoals bij Hockenheim, tja, dat was echt drama, sta voor mn werk al genoeg in de file, en dan nog met een sprinter.

gr heiko

dus je wil zeggen dat het vrijdag aan komen en op bouwen is en zaterdag eiglijk de meeting is dus zaterdag sprinte race customshow en zo en zondag aan rije naar huis

Ik zou vrijdag aanrijden als ik jou was.
Het is namelijk pas zaterdag sprinten/racen dus op vrijdag ochtend is er nog niks te doen.

Last edited:
Dat zeg je om stoer te doen :! !

TTE sletjes gaan zkr wel. Morgen of vanaaf Kenny Maar even mailen.

@ Ilonka dat gaat niet werken denk ik ! Het is maar net waar je de grens over vliegt.

Ja dat is waar, maar het is wel gezelliger denk ik... sta je tenminste op het terrein ook nog een beetje bij elkaar..

Maar goed dat kunnen we allemaal nog afspreken.

Zijn er al mensen die kaarten gekocht hebben? Ik wil wel gaan bestellen voor vas en mij eigenlijk, maar straks gaat ineens niemand meer en zitten wij met die kaarten, want met zn 2en is het niet zo leuk natuurlijk.

Misschien is het leuk om een lijst op te stellen wie er gaat!? (lijst van bekenden dan ;))

1. Vas
2. Ilonka
3. Wieger
4. Joël + neefje?
5. Dennis M
6. Tommy
7. Robert?
8. Rene S
9. Sander H
10. Servien
11. Jasper T
12. Tom L