scooter weekend duitsland 3 & 4 Oktober

Omdat er zoveel inschrijvingen zijn ofzo?

Ja dit wil ik ook wel weten idd, Vas die gaat rijden waarschijnlijk, maar om in totaal 14 uur te rijden om 1x te kunnen sprinten....

Op andere duitse meetings kan je zoveel knallen als je wil geloof ik? Gewoon in de rij aansluiten. Is er niemand die goed duits spreekt en kan bellen? Mijn duits is om te huilen dus ik probeer het niet eens.

Tom heb jij Rene al ingeschreven via mail? Of doe je het daar?
Anders moet ik vas misschien ook al even opgeven.

gewoon doorgeven aan mij zsm, je moet wel lid zijn van SBO2008 en dan kan je op de dag zelf je licentie/sticker of whatever ophalen en sprinten (net als vorig jaar Hockenheim)

gr heiko

bellen is sneller en makkelijker
0641654129

Last edited:
In een ander topic staat vermeld dat Inne/Kenny hier niets aan doen/ voor regelen.. Het lijkt me dan ook verstandig om ze hier niet mee lastig te vallen :P

In een ander topic staat vermeld dat Inne/Kenny hier niets aan doen/ voor regelen.. Het lijkt me dan ook verstandig om ze hier niet mee lastig te vallen :P

ja ok Dj zal t aanpassen zodat je tevreden bent.
heb zojuist Kenny gesproken en ik kan doorgeven wie er allemaal willen, enkel doen ze er verder NIETS meer mee, dan het doorgeven aan de DSSC.

Ik heb trouwens gisteren van Inne begrepen dat er alleen op zaterdag gereden wordt, en dat vrijdag gewoon een dag is om aan te komen, tent op te zetten, 's avonds feesttent afbreken :o. Wij dachten dat je echt op vrijdag al kon rijden, maar dat is dus niet zo.

Ik heb trouwens gisteren van Inne begrepen dat er alleen op zaterdag gereden wordt, en dat vrijdag gewoon een dag is om aan te komen, tent op te zetten, 's avonds feesttent afbreken :o. Wij dachten dat je echt op vrijdag al kon rijden, maar dat is dus niet zo.

Dat was ook bekend Ilonka ;) !
Volgens mij komt Wieger straks met Info over dit weekend, even afwachten dus ;).

:*

Kenny vertelde dat dit gewoon kan. of je daar voor moet inschrijven lijkt me sterk (hockenheim was het immers ook niet zo) Maargoed bij een nieuwe mail doe ik het.

PS, ik zag dat Dexter ookal een mail had gestuurd en dat bevestigd een mijn puntjes in de eerste post. maargoed. hoe meer info hoe beter. dus alles wat ik/wij te weten komen wordt in de eerste post gezet.

maar zoals inne al aangaf is er een kans dat er maar 1 x gesprint kan worden vanwege drukte end ergelijke, aangezien er ook geruchten gingen dat er ook een vrije sprint was.

Is er misschien iemand die dat kan controleren, want lijkt mij dus echt zonde als sprinter 1 x kunnen rijden maar wel 1400 km moeten knalle.
Als ik daar ben is het met een ander stuur op de zip en dubbele tank in de budy om flink op dat circuit te rijden :P

Tim, iedereen kan (Zoals wij dus ook doen) een Tageskart kopen om te sprinten. dus tis maar hoe je 'vrije sprints' bekijkt. druk worden zal het sowieso. maar denk wel dat je gewoon een aantal malen kan sprinten. En jullie weten ook dat er geen finales gereden worden? Dus je kwalificatie tijd is gewoon je eindplek.

je moest afgelopen jaar op hockenheim wel een papier invullen. dit papier was ervoor dat je de organisatie niet aansprakelijk zou stellen. als je dat gedaan had kreeg je een polsbandje, waarmee je op het circuit mocht knallen. wel viel me op dat daar niet altijd op gecontroleerd werdt.

het enigste wat ik kan doen, is voor sbo leden die willen sprinten op voorhand hun namen doorgeven. of daar ook iets mee gebeurd, weet ik ook verder niet, en kan dus ook niets beloven. inne en ik zullen er dit jaar iig niet bij zijn, want wij gaan naar de A1 op zandvoort. na 10 jaar op scooterevents rond gelopen te hebben wil ik wel is wat anders zien:P

Back