scooter weekend duitsland 3 & 4 Oktober

Mijn idee:) Als Ilonka dat even kan uitzoeken een lekkere knusse kamer vor ons allen:p

Tuurlijk meneer Wierda, voor 2 nachten dan denk ik? vrijdag en zaterdag?

Ik heb een collega tegenover me zitten die half duits is en die kan ik dan mooi laten bellen voor de reservering.

Ik heb Joël net even gebeld en hij had het plan om zaterdag ochtend heel vroeg te vertrekken en dan zaterdag op zondag er overnachten (chillen na een lange dag drukte) en dan zondag op gemak terugrijden. En 2 nachten is iets te veel van het goede, vind ik ook ivm drukte op de studie.

jullie mening?

Ik heb Joël net even gebeld en hij had het plan om zaterdag ochtend heel vroeg te vertrekken en dan zaterdag op zondag er overnachten (chillen na een lange dag drukte) en dan zondag op gemak terugrijden. En 2 nachten is iets te veel van het goede, vind ik ook ivm drukte op de studie.

jullie mening?

Vas en ik moeten zoiezo allebei vrijdag werken en hadden het idee al om 's avonds te gaan rijden het maakt mij verder niet heel erg veel uit. Maar dan moet je wel echt heel erg vroeg gaan rijden... Ik denk dat je dan rond 2 uur 's nachts weg moet, of niet? Misschien nog wel eerder.

Zaterdag overnachten vind ik zoiezo een prima idee. Ik ben even iets aan het zoeken van herberg/huisje/hotelachtig iets, misschien dat de rest ook mee kan zoeken als het kan.

PRima! ja van de nacht vrijdag op zaterdag komt toch niks terecht, we vertrekken gewoon snachts, want anders moet je vrijdag middag al vertrekken.. zaterdag op zondag een hostel oid lijkt me een prima plan!

PRima! ja van de nacht vrijdag op zaterdag komt toch niks terecht, we vertrekken gewoon snachts, want anders moet je vrijdag middag al vertrekken.. zaterdag op zondag een hostel oid lijkt me een prima plan!

Nu ik die flayer nog eens lees staat er dat je donderdag al aan kan komen en vrijdag en zaterdag wat te doen is, en zondag weer af kan reizen? Terwijl Inne zei dat er op vrijdag niets te doen was. Of ben ik nu verwarrend bezig?

Als iedereen zoiezo alleen zat gaat doen wij dat ook, vrijdag op zaterdagnacht rijden vind ik prima.

Back