scooter weekend duitsland 3 & 4 Oktober

Ja dat is wel zo. Wij zitten alleen nog wel met 3 lege flessen nu :P

Vervoer is alweer geregeld, we hebben nu een passat station, nieuwste model, automaat en echt alles electrisch. Kan zelfs de rugleuning oppompen.

wat voor motor zit in dat ding dan?

Inderdaad. that's the question.

Maar dat van die 2 sprintbanen is wel gunstig!

Het enige wat nog mist is een tijd-schema van de sprintdag. Wellicht op www.dssc.de te vinden. Zal bij hun ook wel elke sprint het zelfde zijn.

(ps mail verzonden over een tijd-schema van het weekend)

Last edited:
Fabrieksopgave is 200km/h, moet genoeg zijn lijkt me:)

Ik zie net dat ABT op de flyer staat met een uitlaat:)

Last edited:
faalangst?

Mischien :P Nee haha hij heb koorts. Maar zonder vervoer gaat het toch niet lukken. Ik ga er wel heen, maar dan met de trein. Jammer want hij gaat er lekker van door nu. T.o.v. genemuiden.

ps. Zit bij jullie de machine weer op oud vermogen?

Last edited:
bron SA:

http://www.scootertuning.de/dssc/405407-ablauf-lausitzring-finale.html

Freitag:
10 - 15 Uhr Weekend Fahrer Läufe + Warmup / Training für DSSC Fördermitglieder
15 - 16 Uhr Index Läufe**
16 - 18 Uhr Weekend Fahrer Läufe + Warmup / Training für DSSC Fördermitglieder

Samstag:
10 - 12 Uhr Weekend Fahrer Läufe + Warmup / Training für DSSC Fördermitglieder
12 - 16 Uhr Wertungläufe der DSSC Fördermitglieder. (JAHRESFINALE) ALLEEN VOOR DSSC MEMBERS
16:30 - 18 Uhr Showläufe der besten Fahrer auf dem Weekend!

Last edited:
Laatste bericht. Ik heb mij even ingelogd op het forum van duitsland en daar gevraagt hoe het zit qua dagprogramma voor ons. Wij mogen vrijdag en zaterdag rijden alleen niet tussen 12 en 16 uur op zaterdag. Dan mogen alleen de DSSC ingeschreven lui rijden. Die trainingen kun je gewoon rijden en dat is ook met tijdsmeting wat wij hebben etc.

Laatste bericht. Ik heb mij even ingelogd op het forum van duitsland en daar gevraagt hoe het zit qua dagprogramma voor ons. Wij mogen vrijdag en zaterdag rijden alleen niet tussen 12 en 16 uur op zaterdag. Dan mogen alleen de DSSC ingeschreven lui rijden. Die trainingen kun je gewoon rijden en dat is ook met tijdsmeting wat wij hebben etc.

Dan moeten we zat vroeg er zijn zodat er voor 12 uur nog aantal sprints gereden kunnen worden.

Het beste is idd vrijdag heel vroeg te vertrekken - sprinten - vrijdag op zaterdag overnachten - Misschien nog even kijken of we kunnen/willen sprinten tussen 10-12u - dan smiddags weer naar huis rijden.

dan ben je iig niet kapot , ik denk als je heel de zaterdag spint , en dan nog 7 uren terug naar huis dat dat geen pretje is

lijkt mij iig beter dat we vrijdag gaan sprinten , en mochten er mensen zijn die zaterdag ook mee willen pikken dan kan dat altijd lijkt me

Goed dat je deze info hebt achterhaald.
Dan gaan wij in ieder geval niet van zaterdag op zondag overnachten maar van vrijdag op zaterdag.

Back