Scooter voor woon-werk. Symphony ST?

Vreemd. Dat er bij jou nog een varioring in zit.
Maar wel onbegrensd . Nog meer toeren.
Die 52 tegen wind haal ik ook.
Ik blijf het raar vinden dat er niemand is met een eenduidige oplossing....
zo rij ik al jaren . want in mijn andere scooters zat die er ook altijd in want anders gingen ze rond de 80km en dat vind ik te hard . en ik steklde bij de andedere scooters altijd het stationair lopen van de moter zelf lager . want dat was altijd makkelijk onder het zadel . maar bij deze kan ik het nergens vinden hoe ik dat moet afstellen . denk dat dat via de pc moet . jammer want met de vorige symphony van 2018 reed ik in de zomer 1 op 60
 
Inmiddels scooter een beurtje gegeven zat blijkbaar nog een vario ring in (nog nooit injectieblok met varioring gezien) deze eruitgehaald en rolletjes+snaar vervangen toerenverloop is een stuk mooier is van 46 op de teller naar 55 op de teller gegaan maar indd met tegenwind valt de scooter snel terug naar 40
Ben nu qua snelheid tevreden
Scooter is van 8k toeren naar 6.5/7k toeren gegaan zal het blokje wel fijn vinden :)
 
ik snap dat echt niet dat jullie zo ver terug gaan als er wat tegen wind is . want ik rij langs de a15 en zelfs met tegen wind blijf ik 50 km rijden op de teller
maar ben wel blij dat het weer warmer weer word want rij nu een kleine 1: 54 met v-power
 
ik snap dat echt niet dat jullie zo ver terug gaan als er wat tegen wind is . want ik rij langs de a15 en zelfs met tegen wind blijf ik 50 km rijden op de teller
maar ben wel blij dat het weer warmer weer word want rij nu een kleine 1: 54 met v-power
Geloof best dat de Symphony ST zuinig is, maar 1:54 en 1:60 is erg knap! Alleen maar berg af in zijn stationair zeker.
 
nee niet berg afwaarts hoor . ik rij gewoon rond . maar blijf met mijn km rond de 50km en niet ver er boven want dan gaat hij meer zuipen heb ik gemerkt en 1:60 reed ik met de andere symphony niet deze , die was uit 2018
 
nee niet berg afwaarts hoor . ik rij gewoon rond . maar blijf met mijn km rond de 50km en niet ver er boven want dan gaat hij meer zuipen heb ik gemerkt en 1:60 reed ik met de andere symphony niet deze , die was uit 2018
Ik ga je tips ook eens toepassen wanneer ik de scooter weer in elkaar heb :)
 
nee niet berg afwaarts hoor . ik rij gewoon rond . maar blijf met mijn km rond de 50km en niet ver er boven want dan gaat hij meer zuipen heb ik gemerkt en 1:60 reed ik met de andere symphony niet deze , die was uit 2018
met een cabarateur 1:60 rijden??
 
ja ik heb op die scooter aardig wat km gereden want toen ik hem inruilde stond er 41.000 km op de teller in 3 jaar tijd . en ik rij ook af en toe lange afstanden en dat is ongeveer een 80km heen en dan gaat het aardig hoor want mijn record staat op 63 per liter
 
En als je eenmaal op snelheid ben dan moet je eens koken met wat gas er af te halen of je dan langzamer gaat rijden . Want je zal verbaasd zijn hoeveel gas je terug kan nemen voor je vertraagt. Want of je nu 50 of 60 km rijd op het zelfde traject zal het je maar een paar minuten schelen.
 
Dat van het gas terug nemen als je op snelheid bent kan ik beamen , dat doe ik ook , en scheelt echt . Ik heb dit geleerd bij de cursus zuinig rijden bij het bedrijf waar ik op de vrachtwagen heb gereden , en sinds dien toegepast , ook met mijn luxe auto , en het scheelt echt.
Rijdt met mijn gy6 grande retro 55km op de teller , is ongeveer 47 gps en hij loopt dan gemiddeld 1:40 . Als hij op snelheid is kan ik het gas zeker een halve slag terug geven zonder in te boeten op snelheid , alleen bij klimmen weer bij geven natuurlijk .
 
Dat van het gas terug nemen als je op snelheid bent kan ik beamen , dat doe ik ook , en scheelt echt . Ik heb dit geleerd bij de cursus zuinig rijden bij het bedrijf waar ik op de vrachtwagen heb gereden , en sinds dien toegepast , ook met mijn luxe auto , en het scheelt echt.
Rijdt met mijn gy6 grande retro 55km op de teller , is ongeveer 47 gps en hij loopt dan gemiddeld 1:40 . Als hij op snelheid is kan ik het gas zeker een halve slag terug geven zonder in te boeten op snelheid , alleen bij klimmen weer bij geven natuurlijk .

Goede tip ik ga het ook eens uit testen op mijn al zuinige zip iget die rijd nu rond 1:36
 
dat is waar maar als je heuvel af gaat weer je gas wat los laten . en uitrollen naar oversteek plaatsen of stoplichten en bochten . het zijn kleine dingen maar helpt wel
en zelfs zonder scherm rijden scheelt een hoop want met scherm en tegenwind wil je scooter echt wel gaan zuipen om vooruit te komen
daarom rijd ik al jaren zonder . want als je met een storm tegenwind heb probeer dan maar eens voor uit te komen :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
 
hoi hoi mensen .
zijn er hier ook mensen met een symphony van vorig jaar die problemen hebben met benzine lekkage?
want die van mij staat niu bij mijn dealer want er schijnt een tweede pakking van mijn carburateur lek et zijn , maar dat ding is nergens te krijgen bij de importeur
vandaar mijn vraag of iemand dat zelfde probleem heeft of heeft gehad
 
hoi hoi mensen .
zijn er hier ook mensen met een symphony van vorig jaar die problemen hebben met benzine lekkage?
want die van mij staat niu bij mijn dealer want er schijnt een tweede pakking van mijn carburateur lek et zijn , maar dat ding is nergens te krijgen bij de importeur
vandaar mijn vraag of iemand dat zelfde probleem heeft of heeft gehad
Geen last van.
 
Back
Top