Ja hallo ik ga dus een scooter kopen alleen heeft mijn auto geen trekhaak en moet ik dus een andere manier vinden om mn scooter te vervoeren ik dacht er aan om in op de achterbank te zetten in de auto alleen ik vroeg me af of dat zou passen heeft iemand hier ervaring mee?
Zorg je ervoor dat je eerst het olie uit de scooter haalt, de benzineleidingen afsluit en de carburateur
Dat zou ik ook doen maar dat is niet altijd mogelijk.
En de carburateur verwijderen is niet zo gedaan. Je hebt gereedschap nodig, opvang bak. Buddy verwijderen Enz.
En niet te vergeten waar welke kabel uiteindelijk hoort. (Ik gebruik altijd duo Kleuren stickers)
Gewoon de carb laten zitten en goed inpakken met doeken. Is niet heel erg veel wat er in de vlotter bak zit.
Vraag me echt af of het überhaupt gaat passen. Is toch gemiddeld 90/100 kilo.
Scooter gaat er sowieso wel in dat is geen probleem ook al is ie 150 kilo. Als je scooter niet recht staat heb je gewoon een benzine/olie zwembad in je achterbak.. daar gaat het om.
Zou het mogelijk zijn om hem een beetje schuin in mijn auto te zetten of gaat het er dan ook uit die benzine enzoIk heb al eens mijn zipje in een Volkswagen Polo gekregen. Gaat prima. Was nodig aangezien ik erg ver van huis stond met een platte band. Alleen word het een zootje met de vloeistoffen. Vooral de benzine die in de carb zit.
Dat zou ik ook doen maar dat is niet altijd mogelijk.
En de carburateur verwijderen is niet zo gedaan. Je hebt gereedschap nodig, opvang bak. Buddy verwijderen Enz.
En niet te vergeten waar welke kabel uiteindelijk hoort. (Ik gebruik altijd duo Kleuren stickers)
Gewoon de carb laten zitten en goed inpakken met doeken. Is niet heel erg veel wat er in de vlotter bak zit.
Vraag me echt af of het überhaupt gaat passen. Is toch gemiddeld 90/100 kilo.
Ach joh carb demontage is het makkelijkst wat je kan doen, kan ook gewoon dekseltje demonteren ipv de buddy.
Ach joh carb demontage is het makkelijkst wat je kan doen, kan ook gewoon dekseltje demonteren ipv de buddy.