In welke auto past mijn scooter?

Status
Not open for further replies.

Cipher

Well-Known Member
Gister is onderweg naar huis mn scooter er alweer mee uitgescheden ;(

Hij staat nu ergens bij een vreemde in de tuin tot ik hem kan komen ophalen, 20 kilometer van huis (in Hulten, vlakbij Tilburg).
In mijn vriendenkring heeft niemand een trekhaak aan zijn/haar auto, een aanhanger huren heeft dus weinig nut.

Nu kan ik opzich wel een bestelbusje huren, maar dat kost gauw zo een 50euro voor die 2 uur dat ik hem nodig zou hebben.
Dus nu vraag ik mij af.. als je een 5-deurs auto hebt, waarbij je de achterbank plat kan leggen.. in welke auto's past dan een scooter??

Het gaat om een Italjet F-50, een redelijk grote scooter dus.
Ik neem aan dat sommige mensen wel eens hun scooter hebben vervoerd naar meetings, misschien in een auto.. dus hoop dat iemand er iets nuttigs op kan zeggen.

Ik mis mn scooter :(
 
Advertisement - register to remove this

Is het veel werk om ter plekke de wielen er onder uit te halen? Zijn voor zover ik weet nog nooit los geweest :X

Een Frod Transit busje kost me €55 euro om hem even te huren ;(

Iemand met een trekhaak in de buurt van Breda zin in n mini-meeting? O-) :p
 
ooi

de wielen eruit halen is ook niet zo heel veel werk..
denk dat je daar iets van half uurtje mee bezig bent want achter moet ook de uitlaat eraf om het achterwiel eraf te halen...

voor is losdraaien en pen eruit dan issie deraf...

suc6 ermee Viperd
 
heeft niemand een imperial??

dan kun je (fabrieksopgave bij 120km/h) 80 kilo vervoeren

dus een scoot van 90-100 kg kan er ook nog wel op

plank drop zodat je plateau krijg

leg je scoot op een deken erop

btje vastsjorren
en gwoon met max 80 naar huis
 
mijn NRG past achterin een toyota corolla station :D met gewoon alles gemonteerd, dus beide wielen.

Ja en het is gewoon een kwestie van proberen, scooter schuin erin steken en dan op z'n kant leggen bijv (zou wel ff je benzine aftappen)
 
dr bestaat toch zo'n thuisbreng service als je brom kapot is? staat nog licht in mijn geheugen iig...

en anders ff kijken wat er kapot is en terplekke repareren :)
 
Ik woon net n half jaar in Breda en ken niemand met n scooter :(
Een vriend van me welke wel zou kunnen rijden (heb zelf geen rijbewijs) moet de komende dagen werken. Alle toko's waar je busjes kan huren gaan al om 18:00 dicht. Dus dat is ook flink ruk...

Niemand in omgeving Breda met een trekhaak, of een busje, die zich geroepen voelt? O-) Begint er op te lijken dat ik die 20km kan gaan lopen...

Ter plekke maken lijkt me niet te doen. Ik weet nog niet wat er mis mee is...
 
nog een leuke

ga morgen met je pa een serieuze proefrit aanvragen voor een 2dehands bestelbus

dan haal je je scoot

maakt de bus weer btje netjes

en brengt hem terug en denkt nog ff over de bus na (MOOI NIET:p)

nu staat je scoot thuis

zal dan wel maandag worden oid


mvg

frank
 
franky said:
nog een leuke

ga morgen met je pa een serieuze proefrit aanvragen voor een 2dehands bestelbus

dan haal je je scoot

maakt de bus weer btje netjes

en brengt hem terug en denkt nog ff over de bus na (MOOI NIET:p)

nu staat je scoot thuis

zal dan wel maandag worden oid


mvg

frank


haha zoiets komt me bekend voor uit mn tijd bij de Seat dealer werken.. iemand die kwam in de herfst voor een "proefrit" in een Alahambra... dr lag alleen allemaal houtsnippers/schors in toen die weer terug kwam :rolleyes:



Maar zonder voorwiel enzo of liggend krijg je je scootie in veel auto;s.. en nog ff goed rondvragen in je kennissenkring/vrienden..
 
kuit had ze nrg ook zonder voorwiel in een twingo gedaan
lijkt me dat als je dan een leuke station heb en ff snel je vooriwel los maakt je hem er zo in krijgt
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top