auto accu overstarten op scooter accu

Advertisement - register to remove this

Zolang het een 12V accu is moet dat kunnen ja.
Maar kun je je scooter niet aankicken? Met een half uurtje rijden zou je accu weer voldoende opgeladen moeten zijn om weer op de startmotor te starten.

Ontkoppel overigens je eigen accu voordat je de auto accu aansluit. En sluit deze ook gewoon achter de zekering aan.
Een auto accu levert iets meer amphere, waarmee je je hele kabelboom kunt frituren.
 
ik heb ook last gehad dat m'n battery leeg was en tandwiele van m'n kick ware kapot, kheb gwn draad op autobattery gedaan en dan samen op battery van brommer gedaan en startte perfect
 
waarom nieuwe? het ging er mij om dat vandaag mijn blok na 4 maanden opbouw weer start. morge lader halen. kickstart doet het ook niet omda ze de binnenkant hebben gecoat en daarom ik alles weg moet hakken voor ik het kickstart systeem past. Dus daarom ff :p
 
Sandor said:
boormachien op vliegwiel en gaan ;)
(of vario etc)


laten we dat maar even niet doen...

als je de boel kapot wilt maken moet je het wel doen...

@ TS , wacht nou maar gewoon tot je kickstarter weer terug is , uit ervaring weet ik dat al dat gekloot om je brommer perse zo nodig te moeten laten lopen slecht is en nergens voor nodig , heb nou gewoon even geduld tot het deksel er weer is..

en als de accu het nu al niet doet is ie gewoon stuk , met een auto accu overstarten is iets wat je absoluut NIET moet doen...
een paar AH hoger boeit niet maar een autoaccu is dusdanig hoger dat het flinke schade kan opleveren , het electrisch systeem is daarvoor niet gemaakt.

heb eens een keer geduld jongens , als dat "scooter half afbouwen" en dan willen rijden lijdt alleen maar tot ellende meestal..
 
Back
Top