scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

whehe. ik had ook keer. leuk wheelie zetten voor de mensen. Klap ik achterover met me knieen op de grond. Scoot stuitert door tegen boom aan :| :(


Off the road achter me aan. GAat die op zijn bek achter me :rolleyes: |( 8P
 
een keer toen ik kwaad was omdat iets niet lukte, gaf ik een schop tegen het achterwiel, schiet scoot van de bok af :D ik kon em nog net tegenhouden
 
hehe ook een andere keer. schieten nu te binnen :) kerel had scoot vast aan handvat. linker kant. Hij wild zo nep doen dat hij hem aan een andere kerel wilde geven. Doet die um zo naar hem toe. glijd handvat eraf. BOom scoot op degrond voor um |(
 
Men noemt:
25km met begrenzer aan rijden en denken dat bougie of iets dergelijks kapot is en na een halve dag sleutelen erachter komen dat begrenzer aan stond :)
Denken dat je een vastloper hebt doordat je een knal hoort en geen compressie meer hebt blijkt het je bougie te zijn die niet goed vast zat en eruit is geknald (had ik deze week:))
En nog een paar van die dingetjes:)
 
Wheelie zetten met zijn 2e en persoon valt eraf :) whaha op het schoolplein. hihihi :) ik was gelukkig niet de achterste :P ik reed nog gelukkig door. moest wel hard lachen :) gebeuren ook altijd leuke dingen op het schoolplein als er sneeuw of ijs ligt :P
 
U-turns op een klinkerweg, jammer als er 1 klinker wat te hoog uitsteekt, scoot blokkeert en pleurt, ik sprong eraf :).
 
Jah, waar zal ik eens beginnen......met 65 aan komen rijden bij de oprit van de snelweg (moest ik oversteken) vervolgens de bocht niet zien, verremmen.....onderuitgaan.......zelf op het gras liggen en scoot op oprit van de snelweg (net 550 km op teller staan, ik reed terug van de eerste onderhoudsbeurt) vervolgens thuiskomen en heilig zweren dat er een haas over de weg rende waarvoor ik moest uitwijken 8P
Een metrakit chroom pijpie monteren, vervolgens dit enorm vet vinden en op het sgoolplein een wheelie bouwen.......waarna je te hoog gaat, er achteraan rent en van schrik je gas nog verder open trekt.........vallen en vervolgens op de grond liggen met de scoot op je been midden op het schoolplein met zo'n 50+ mensen om je heen (midden in de pauze)
Een zip kopen, vervolgens compleet verbaasd zijn hoe makkelijk dit wheelied, 70 cc monteren en binnen 2 weken 3 keer achterover klappen :|
En jah......mijn opperklunzige actie was toch wel @ Klaaswaal 2002.......dit wil ik niet eens meer bespreken.
Het komt erop neer dat ik gewoon onwijs hardleers ben.
Greetz, de wheelyman (volgens IST-tuning :#)
 
-proberen te starten (elektrisch) met zuigerstop, en dan het geluk hebben dat je accu leeg is :). En vervolgens als je wil kicken te binnen schiueten dat dat ding eruit moet.
-koppeling montere zonder trekveertjes, en dan na 2 weken pas je carter los maken omdat je koppeling wel enorm snel aan grijpt :rolleyes:
-op je scoot gaan meppen omdat hjij nie wil lopen, terwijl er geen benzine inzit :).
 
denken dat je gila 70 genaait is, nieuw zuigertje halen en erachterkomen dat het tapeind gewoon gebroken is8P

achter op het gras beetje met gas spelen en vervolgens wegschuiven met je achterwiel.(had scoot net gepoetst|( )

2 katten hebben die stoeien en je scoot omgooien.gevolg=remhandel krom

dat waren de meest recente..
 
Wegrijden, om de hoek valt scoot uit...

Alles na checken en aan de carburateur draaien en flink aantal keer kicken en dan zien dat je benzine kraantje dichtstaat :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top