Scoot bloopers #2

Oscar.

Captain Slow!
je monteert je blok volledig net, ga je voor de eerste keer mee op straat..
speelt even met gas en sleurt hem vervolgens open, uitlaatveren vergeten te monteren op een aangepaste evo van je c21 -->gevolg:

Je uitlaatbeugel plooit zich zo dat je demper naast je voeten hangt in plaats van naast je achterband, gelukkig alleen maar schrammetjes aan begin van uitlaat + geplooide beugel :)

En toen kwam er een olifant langsgelopen en die begon spontaan te klappen?:+. Wat een verhaal...

Als pizzakoerier rijd je op gare scooters waarvan de gashendel nogal es vaak blijft hangen:P dat kom uit op:

-k moest de scooter de schuur in rijden, rijd langs de pizza zaak waar de manager staat te roken en me aan keekt en een "maak een wheelie!" gebaar maakte. Dus ik met me stomme kop die nog nooit een wheelie gemaakt had, vol overtuiging dat het niet zo moeilijk kan zijn aan me stuur trekken en volgas geven en gelijk weer loslaten... maar de gashendel bleef gangen en de scooter slaat achterover tegen de pizzabak aan, ik vlieg over de bak heen, koprol achterover de straat op en de scooter rijd stukje verder en valt neer:P ik had niets, scooter ook niet behalve wat krasjes op de bak.. Maarja, ego stuk want de manager stond te kijken:P

-Ook op de pizzascooter: Pizzas in de bak gepleurd en ik cross weg, maar was vergeten waar ik ookalweer heen moest gaan. Ddus ik zet de scooter ff snel tegen een boom aan met de linkerkant van me stuur. k pak de gashendel vast om em recht te zetten en geef een klein beetje gas, dus de scooter rijd langzaam weg en ik trek em naar achter, waarbij ik volgas geef en de scooter een wheelie trekt, uit me handen vliegt, en met de bak tegen de grond krassend de straat oversteekt, tegen een paaltje knalt, achterwiel rijd het paaltje op en maakt een achteroversalto terug de straat op (pizzas zaten er nog in, en gewoon afgelevert:P kreeg later telefoontje dat de pizzas net op aardappelpuree leken en ze graag nieuwe wilden xD) zelfs nu nog staan er dikke blauwe krassen over de straat heen van de bak die over het asfalt schuurde:P en de achterkant van de bak is niet meer vierkant:P

-Me Motorhispania wilde maar niet starten! alles geprobeerd, benzine in de cilinder gegoten, deed een plof maar verder niets, 2 weken bezig geweest.... bleek dus dat ik het membraan verkeerd had aangesloten waardoor een een kleine opening tussen zat en dus geen compressie hadxD Startte daarna gelijk:P

En nog een pak schaamtegevoelens erbij..8P
Heb een maand geleden eens getoet naar een griet bochtje pakken @ johhny-style achterste wiel uitgegeleden met een gedeukt ego huiswaarts getufd gelukkig geen kapschade uitlaat was wel geraakt.

leuk meisje tege komen van vroeger, ff babbelen, stoer tegen je scooter aanleunen en dan vol op je bek gaan met scooter en al

Haha dat heb ik ook gehad met mijn beta ark
Gvd dan sta je ff voor lul omdat je onder je eigen scooter ligt :')



Nee.
Ma ze is wel niet technisch aangelegd .

- ik ging naar een maat van mij die 2km verderop woont, puch aanduwen, lukte dus niet. kom ik daar helemaal uitgeput, 2km geduwd:L+pippi+})

- Carnaval<] tot half 4 snachts in cafe gezeten. om half 6(nog behoorlijk zat) naar werk aangereden op mijn aerox. 15km niets gebeurd, en dan op het werk vol tegen de poort oprijden+ralf+

- leuk meisje tege komen van vroeger, ff babbelen, stoer tegen je scooter aanleunen en dan vol op je bek gaan met scooter en al:)9||6

kicken met een zuigerstop erin
lange schacht in een korte kop doen
kicken met 1 carterboutje erin
cilinder erop zetten zonder de zuigerveren op de zuiger te hebben gezet
cilinder op ze kop proberen te monteren ( dus met het hemd de andere kant op) het ook nog weten te presteren alles erop te krijgen, en dan raar kijken omdat je kop niet past.
vario zonder rollen monteren


heb zo'n beetje wel alles meegemaakt:+




En we gaan hier verder'':W
 
Advertisement - register to remove this

Verschilende keren gehad dat ik mijn vario er af trok om nieuwe rollen er in te drukken. Zet je alles er weer op en hangt je v-snaar er nog naast...

Ook vaak genoeg gehad dat ik men bougie er uit haalde om te zien hoe de kleur was. Druk je hem er weer in maar zet je de dop er niet op. 100 keer kicken en er vervolgens achter komen dat je bougiedop er nog naast hangt....

En een hele avond liggen sleutelen. Cilinder verwisselen en doet hij het niet meer. Alles weer omwisselen doet hij het nog niet. Bleek dat de boegie stuk was 8P

Dat waren mijn lulligste foutjes wel zo'n beetje.
 
neej? :+


niet van mij, maar wel mooi opzich:

Gozer @ school wil zn tomos aantrappen, trapt te hard, waardoor de uitlaat draf dondert... hij kijkt dr ff naar, haalt zn schouders op, trapt zn hok aan, zn uitlaat over de schouder en is weggereden... zag dr nogal gestoord uit :P
 
heel langzaam een stapvoetse wheelie zette...
gewoon rustig beetje de achterrem gebruike
en dan de scooter recht omhoog zetten.
en dan denk je dat door rolt en voelt dat de scooter verder naar achter kantelt
VOL OP DE ACHTER REM en dan kijk je naar de grond... zie je dat je stil staat op je achterwiel. en gewoon in in de gate hebt dat je pleurt. ( en dan in het egt ging het sneller dan hoe snel je het leest)




of cilinder er op willen zetten op je scooter. maar je had een nieuwe zuiger erop gezet.
je moet dan effe weg iets halen snel snel langs iemand die ook bezig is met cilinder jij die gene helpe.
en dan snel snel naar huis.
thuis aan gekomen effe eten en dan naar je scooter weer verder fixen.
en dan denke dat je de cilinder al erop hebt gezet en dan kicken.
kling kling:::...!!! zuiger kapot die een paar uurtjes gelede gekocht is.
 
De leukste zijn toch altijd wel :

Het draad van de krukas naar de K** helpen

Complete blok klaar, trots zijn , en vervolgens de circlipjes op je bureau zien liggen

Proberen te starten zonder benzine en dan je ontsteking weer opnieuw erop zetten omdat hij niet op het juiste tijdstip zou staan

Iemand anders de onsteking laten monteren om het vervolgens nog een keer te moeten doen

gaan testrijden zonder dat je je achterrem hebt gemonteerd...

geen rollen terug zetten terwijl je ze aan het vervangen bent, heel trots doen van "zo hij pakt nu wel goed" en vervolgens dus geen meter vooruit komen ...

shagrokers in je schuur die niks uitvoeren
 
denken dat je scooter is warmgelopen , blok eronder uit halen en cilinder eraf schroeven en er dan achter komen dat er niks aan te zien is :D benzine op :#
 
De leukste zijn toch altijd wel :

Het draad van de krukas naar de K** helpen

Complete blok klaar, trots zijn , en vervolgens de circlipjes op je bureau zien liggen

Proberen te starten zonder benzine en dan je ontsteking weer opnieuw erop zetten omdat hij niet op het juiste tijdstip zou staan

Iemand anders de onsteking laten monteren om het vervolgens nog een keer te moeten doen

gaan testrijden zonder dat je je achterrem hebt gemonteerd...

geen rollen terug zetten terwijl je ze aan het vervangen bent, heel trots doen van "zo hij pakt nu wel goed" en vervolgens dus geen meter vooruit komen ...

shagrokers in je schuur die niks uitvoeren


:W
 
iemand die zelf denkt een cilinder te monteren die dat nooit gedaan heeft

1e fout zuiger verkeerd om er in... en zich afvragen waarom die ''haast'' niet wil lopen

2e fout nadat ik de cilinder toch nog ff gefixed te kunnen hebben..... een voetpakking als koppaking gebruiken en dan nog vragen waarom hij niet wil starten
 
Met een dubbelkops hamer de rubberen kant op de tank van een puchframe slaan , en de kuntstof kant met flinke klap midden op de voorhoofd terug krijgen.
Dan als resultaat 3 weken met een mooie ronde plek op het hoofd lopen.
 
scoot op standaart staan scooter starten en gas geven terwijl hij op standaart staat ff stoer willen doen op schoolplein zit ketting slot er nog omheen. gevolg een harde klap en met 3 man scooter terug moeten duwen zodat hij weer los komt
 
je monteert je blok volledig net, ga je voor de eerste keer mee op straat..
speelt even met gas en sleurt hem vervolgens open, uitlaatveren vergeten te monteren op een aangepaste evo van je c21 -->gevolg:

Je uitlaatbeugel plooit zich zo dat je demper naast je voeten hangt in plaats van naast je achterband, gelukkig alleen maar schrammetjes aan begin van uitlaat + geplooide beugel

:winner:

c21@stage6 racing:P

[ir]http://i16.photobucket.com/albums/b37/super9master/c21kapoeet.jpg[/ir]
 
Een keer me rollen wezen vervangen, test rondje gemaakt, was niet goed.
Me scooter in z'n standaard gezet (zelf gemaakte standaard, van hout waar je je voorwiel in kon rijden, stond als een huis) Deze keer niet ver genoeg erin gereden, ren even naar binnen voor andere rollen en ik hoor BAAHM! Scooter omgedonderd.

Een keer een vario er niet goed ingezet, start de scooter met elektrische start, zonder carterkap, vliegen alle rollen en de halve vario om me oren:P
 
De leukste zijn toch altijd wel :

Het draad van de krukas naar de K** helpen

Complete blok klaar, trots zijn , en vervolgens de circlipjes op je bureau zien liggen

Proberen te starten zonder benzine en dan je ontsteking weer opnieuw erop zetten omdat hij niet op het juiste tijdstip zou staan

Iemand anders de onsteking laten monteren om het vervolgens nog een keer te moeten doen

gaan testrijden zonder dat je je achterrem hebt gemonteerd...

geen rollen terug zetten terwijl je ze aan het vervangen bent, heel trots doen van "zo hij pakt nu wel goed" en vervolgens dus geen meter vooruit komen ...

shagrokers in je schuur die niks uitvoeren

Ik weet gewoon NIET over wie je het hebt:P
 
Ook erg stom was toen ik mijn voorvorkpoten in elkaar wou zetten. Spul was net gepoedercoat en dus smijt er olie etc in. Maar nou ging 1 fout dus die moest weer uitelkaar. Maar dat wou hij niet. Op het laatst dat ding laten stuiteren. Dopje dat bovenaan zit schiet tegen het dak aan en stuiter boven op mijn hoofd. Deed ook nog best wel zeer 8P
 
Back
Top