SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic # 3

Status
Not open for further replies.
Wacht maar tot je een keer midden in de nacht op moet staan omdat je ogen echt steken als de nete en dat je dat probeert in de spiegel te kijken, maar het gaat niet omdat je nauwelijks meer je ogen open krijgt. Stel dat je dan toch wat zou zien, dan zie je dat je ogen bijna bloedrood zijn en dat de tranen als emmers water over je gezicht stromen.

Dan ben je echt ver gegaan :+.3 Jaar geleden had ik dat dus, dan leer je het echt in 1 keer goed af:D.
 
Gvd, Ik merk nu pas dat me oogleden best wel verbrand zijn :X
Lassen zonder laskap doe ik in het vervolg dus niet meer:D!!!!

Weet jij hoe ik me 3 weken geleden gevoeld heb :D. Man man wat een ellende :P


Edit @ Denna:

Dat ik heb ik 1 keer gehad, vorig jaar met aanhanger in elkaar lassen voor Meppel 1. Ik had eerst een droom / nachtmerrie dat ik dus iets aan mijn ogen had, en later werd ik pas wakker en kreeg ik pas in de gaten dat ik dus echt wat mankeerde :X. Ik kon ze niet open of dicht hebben. 3 Dagen last van gehad :X
 
Weet jij hoe ik me 3 weken geleden gevoeld heb :D. Man man wat een ellende :P


Edit @ Denna:

Dat ik heb ik 1 keer gehad, vorig jaar met aanhanger in elkaar lassen voor Meppel 1. Ik had eerst een droom / nachtmerrie dat ik dus iets aan mijn ogen had, en later werd ik pas wakker en kreeg ik pas in de gaten dat ik dus echt wat mankeerde :X. Ik kon ze niet open of dicht hebben. 3 Dagen last van gehad :X


Zuigt echt big time idd. Ik moest toen net beginnen met stagelopen bij de gamma. Die dachten dat ik extreem stoned was:D.
 
Weet jij hoe ik me 3 weken geleden gevoeld heb :D. Man man wat een ellende :P


Edit @ Denna:

Dat ik heb ik 1 keer gehad, vorig jaar met aanhanger in elkaar lassen voor Meppel 1. Ik had eerst een droom / nachtmerrie dat ik dus iets aan mijn ogen had, en later werd ik pas wakker en kreeg ik pas in de gaten dat ik dus echt wat mankeerde :X. Ik kon ze niet open of dicht hebben. 3 Dagen last van gehad :X


en nog flikkerde het spatbord van de aanhang wagen af :#
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top