SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic # 3

Status
Not open for further replies.
is het luiheid ?
of wat is het anders...
wie verteld het mij ? :+

Luiheid van wie?
Ik vind het luiheid van allebij. De vraag is misschien een beetje overbodig. Maar de antwoorden zijn ook slecht. Regelmatig lees ik gewoon halve antwoorden in het vragen topic. en ook ik erger me daar kapot aan. Je mag er alleen niks van zeggen. want dan krijg je een warning.
 
Last edited:
Luiheid van wie?
Ik vind het luiheid van allebij. De vraag is misschien een beetje overbodig. Maar de antwoorden zijn ook slecht. Regelmatig lees ik gewoon halve antwoorden in het vragen topic. en ook ik erger me daar kapot aan. Je mag er alleen niks van zeggen. want dan krijg je een warning.

Inderdaad! En als sommige mensen iets vragen over het regelment, dan zeggen ze al dat ze het reglement gelezen hebben en het niet snappen. Dan stellen ze hun vraag, en het antwoord is dan dat iemand gewoon het regelement kopieert en plakt zodat de vraagsteller nog een keer dat stukje kan lezen wat die niet snapt... Dit werkt niet echt in mijn ogen.
 
Hier bij geef ik je een WARNING!

Normaal taal gebruik hier A.U.B.



een jas en/of bodyprotector met harde protectie, en minimaal een spijkerbroek verplicht



hier staat dus(ook in het regelement dus!)dat je een jas met bescherming moet dragen in of body protector!

daar heb je het gedonder al
 
Dennis, je moet je volgende keer gewoon eerder inschrijven lamtak!!!

Ik heb fucking veel zin om te knalle :W

Ik ging voor de laatste ( 250ste ) plaats eigenlijk. Die strijd verloor ik omdat de postbank gewoon fucking traag is met geld overschrijven:X.
 
We zitten ook in een risicovolle wedstrijdsport. Ookal kan ik niet winnen, moet ik toch ergens de spanning vanaf halen 8P.

Heel misschien komt er dus binnenkort een plekje vrij, werd mij via een pm verteld;).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top