SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic #2

Status
Not open for further replies.
Ik dan ook maar:

Voorkap van bram is af!

25112007244(small).jpg


Achterkap is zeker over de helft :)

25112007252(small).jpg
 
Dat wil ik ook wel even weten :p
Want heb nu een SF2 Rooster in me aerox voorkap zitten en die ruimte die er is bij een std. aerox voorkap is groter (omdat een SF2 Rooster kleiner is)..

Ook heb 2 NRG roosters in me voorconsol zitten.. met dit kom ik toch in scooter special en dat is erg jammer. Vind de kap regel maar niks :p


Nja ik heb bij me sonic ook stnd een lc rooster die vervangen is door rox rooster + grill en dan heb ik eht gat erboven ook nog is half dichtgewerkt..

mja:p

Zat van woede al bijna me achterkap te verknippen:+
 
Sorry frank :*,

enne die kap die kees heb gemaakt weegt echt geen drol 8P


Hier is trouwens ook genoeg gebeund, bedrading deels door het frame getrokken, voorrem is in orde gemaakt dus die remt:
stoppieeeeee.jpg


Heerlijk werken trouwens, die nieuwe werkplaats van me neefje :D:
DSC00175.jpg
 
Toch maar even geld over gemaakt.... hoorde uit betrouwbare bronnen dat ik volgend jaar 2 scooters heb om op te racen :W
 
weegschaal klopt toch echt! Kees laat het waarheidscertifcaat maar zien! Gewoon zo gewogen. Zoals de foto erboven aangaf WAS hij zwaarder.

Niet zo happen jongens :*
 
Dat van mij weegt nu

PB260151.jpg


in deze positie, zonder voorvork offcourse

PB260152.jpg


Dan vind ik het knap dat jij het in die positie rond de 5.5 krijgt :)
 
Bij frank zit er ook gaatjes onderin he..

Die weegschaal weggooien zal ik maar niet doen aangezien hij mijn vader een aantal ruggen heeft gekost :p

Zal vanavond het warenwet certificaat eens opzoeken, hij rond trouwens wel op 5 gram af :)
 
nu kan je wel met certificaten gaan gooien maar iedereen ziet dat dat frame geen 5.5 weegt:+ als je vader iets per kilo verkoopt kom ik volgende keer alles bij je vader halen, krijg ik tenminste meer waar voor me geld:D
 
Als ik de volgende keer weer bij Kees ben zullen we dat doen.

Als die weegschaal voor geen reet deug zal het bedrijf van ze ouders verlies gaan draaien :p dan zouden ze allang een andere weegschaal hebben gekocht :)

Ik vond het ook raar.. die 8,1 kg was alleen het achterkantje eraf en paar kleine dingentjes:)
 
mensen nog scooters getuned van het weekend?


Nee wij hebben bier gedronken :+

Met de Zeeland scootertuning crew in de Hooizolder.

Tom, Maarten, Ricardo, Mark, Michiel, Sander, Bas en ik.
Tom z'n feest. en er ging heel wat kostelijk vocht doorheen :W
 
waarschijnlijk weegt deze weegschaal juist en de analoge die de meeste gebruiken geeft andere waardes aan waardoor ze niet overeenkomen ...
 
Kees, mag mijn frame ook ff bij jou op de weegschaal?
Ben ik ook van het gezeur af dat ik een zwaar frame heb! :D:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top