SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic #2

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

p1020188mediumiv3.jpg



Leeft onze scooter Woman nog wel ? Had haar voor het laatst in Rotterdam (RAM) gezien/gesproken. Toen nooit meer gezien/gehoord ?



Greets servi
 
laatste x dak der heb gezien was op Decibel Outdoor volgens mij.... same me die gruwelijk lelijke Anna :X
 
@Sandor
wta ben je bezig?

heb jij eigenlijk aan die achterkap van je nrg ook die 2 kleine kapjes wat er los op zitten erin gepolyesterd? ik heb dit gedaan, en ik zie dat geen enkel nrg dat heeft.

Ik ben bezig aan de kappen van Bram, (Big_B_Nrg) voorkap helemaal dicht, achterkap aan elkaar en de kont dicht.

Mijn achterkap wordt ook een geheel met een speedfight kiesler kap achterin met een lichte bolling dus. Voorkap zelfde als die van bram, en ook veel lichter als origineel.
 
De hobby wordt steeds leuker (of juist tog niet:+)
ik snap er nu helemaal geen klote meer van je mag je kappen NIET boren/frezen maar dus ook niet zwaarder maken?
Dus de mensen waar al een heel topic over geweest is met gaten in hun kappen kunnen niet alleen hun kappen weg gooie maar dus ook mensen met bewerkte kappen denk aan (polyester/plamuur)
 
mijn uitleg staat in de laatste 2 pagina's van het vorige topic en in de pagina's toen er over beslist is om het anders te doen. je leest het maar terug oid, want ik heb geen zin om het weer te typen. voor ons is het makelijk zo verder dus ons hoor je niet klagen.
 
Last edited:
Ik vind dit persoonlijk wel erg jammer!

Ook vanwege het feit dat ik me voorkap letterlijk van 3 hoog ken gooien maar ook voor de scooterscene..

SBO is deze afgelopen 2 jaar toch wel de publiektrekker voor de scooter scene, waar toch een hoop publiek opo afkomt (kijk nijmegen)
dit jaar reden er nog wel een paar vette scooters tussen(optisch)

Dit jaar zou het niet meer zijn dan een ander kleurtje..
Aangezien er niks aan de kappen gedaan mag worden en in de special/superspecial geen customhokken ziet sprinten..

Erg jammer dus..

Mja aan de andere kant snap de regels best wel uit eindelijk ook wel zelf naar gemaakt..


Btw Kenny je zei in het vorige topic dat er een stuk of 10 scooters die vorig jaar meereden niet door de keuring zouden komen met hun kappen..
Nja vanwege me rox voorkap wat toch een aardig stuk open is hoorde ik daar wss ook? Of viel ik er net buiten (met de vorige regel dan:))\
 
let je er wel op dat dit niet mag met de nieuwe regel in de scooter 70.

Dit vind ik zeer jammer, en ben ook wel een beetje teleurgesteld. Blijkt dan dus dat er andere mensen het er zo naar gemaakt hebben. Bedankt voor het melden, ik verwar me heel de tijd met het reglement op de website en het word document van het algemeen vragen topic. Geen direct verwijt naar jou maar denk dat ik toch maar eens ga nadenken of ik volgend jaar wel SBO ga rijden...
 
Ik vind dit persoonlijk wel erg jammer!

Ook vanwege het feit dat ik me voorkap letterlijk van 3 hoog ken gooien maar ook voor de scooterscene..

SBO is deze afgelopen 2 jaar toch wel de publiektrekker voor de scooter scene, waar toch een hoop publiek opo afkomt (kijk nijmegen)
dit jaar reden er nog wel een paar vette scooters tussen(optisch)

Dit jaar zou het niet meer zijn dan een ander kleurtje..
Aangezien er niks aan de kappen gedaan mag worden en in de special/superspecial geen customhokken ziet sprinten..

Erg jammer dus..

Mja aan de andere kant snap de regels best wel uit eindelijk ook wel zelf naar gemaakt..


Btw Kenny je zei in het vorige topic dat er een stuk of 10 scooters die vorig jaar meereden niet door de keuring zouden komen met hun kappen..
Nja vanwege me rox voorkap wat toch een aardig stuk open is hoorde ik daar wss ook? Of viel ik er net buiten (met de vorige regel dan:))
die van jou was gewoon goed geweest. 25 van van de totaal oppervlakte is nog best wel veel als je het zou gaan nameten

Dit vind ik zeer jammer, en ben ook wel een beetje teleurgesteld. Blijkt dan dus dat er andere mensen het er zo naar gemaakt hebben. Bedankt voor het melden, ik verwar me heel de tijd met het reglement op de website en het word document van het algemeen vragen topic. Geen direct verwijt naar jou maar denk dat ik toch maar eens ga nadenken of ik volgend jaar wel SBO ga rijden...
reglement is al aangepast op de website. hetgeen wat op de website stond was nog altijd het concept reglement. concept dus en niet bindend.

dat heb ik dus pcies hetzelfde;) ze maken het allemaal wel erg moeilijk (ook geen verwijt:+)
je weet bij wie dat je allemaal moet zijn. kijk het is leuk dat er andere mensen allemaal wilden mee beslissen etc. maar waar zijn die mensen nu en waar zijn die mensen straks op de wedstrijd om hun argumenten op tafel te leggen als er discussie is? precies nergens meer en dan mogen wij het weer oplossen, omdat wij toch de organisatie zijn en daar betalen we toch geld voor! dit is iig de eerste en de laatste keer dat er via het forum een regel wordt opgesteld. we hebben het de afgelopen 2 jaar ook zelf gekunnen met succes, dus ik vraag me af of ik wel hulp van buitenaf moet aannemen als ik de kennis in huis heb samen met de technische commissie. deze neiwue regel komt me nu al de strot uit met al het gezeik hier, mail etc etc.

zoals ik al zei vindt ik het jammer dat er zoveel mensen benadeeld worden, mja iedereen heeft ook de kans gehad zijn zegje te doen. dat hoeft overigens echt niet alleen maar op het forum, want je kunt me ook gewoon aanspreken op een sprint hoor!
ik vreet je niet op ofzo:p
 
Last edited:
die van jou was gewoon goed geweest. 25 van van de totaal oppervlakte is nog best wel veel als je het zou gaan nameten

reglement is al aangepast op de website. hetgeen wat op de website stond was nog altijd het concept reglement. concept dus en niet bindend.


je weet bij wie dat je allemaal moet zijn. kijk het is leuk dat er andere mensen allemaal wilden mee beslissen etc. maar waar zijn die mensen nu en waar zijn die mensen straks op de wedstrijd om hun argumenten op tafel te leggen als er discussie is? precies nergens meer en dan mogen wij het weer oplossen, omdat wij toch de organisatie zijn en daar betalen we toch geld voor! dit is iig de eerste en de laatste keer dat er via het forum een regel wordt opgesteld. we hebben het de afgelopen 2 jaar ook zelf gekunnen met succes, dus ik vraag me af of ik wel hulp van buitenaf moet aannemen als ik de kennis in huis heb samen met de technische commissie. deze neiwue regel komt me nu al de strot uit met al het gezeik hier, mail etc etc.

zoals ik al zei vindt ik het jammer dat er zoveel mensen benadeeld worden, mja iedereen heeft ook de kans gehad zijn zegje te doen. dat hoeft overigens echt niet alleen maar op het forum, want je kunt me ook gewoon aanspreken op een sprint hoor!
ik vreet je niet op ofzo:p

Ik ben het helemaal met je eens dat er op het forum dit soort dingen niet besloten moeten worden. Houd dan een keer een openbare vergadering en nodig alle leden uit, kom je niet is het je eigen probleem.

Nogmaals ik verwijt het niet naar SBO want vind de SBO een goed initiatief. Maargoed ik ga denk dus maar Scooter Special rijden, en voor me eigen tijd i.p.v. de competitie omdat mijn kansen nu aanzienlijk kleiner worden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top