SBO Sprints 08 - slap geouwehoer # 9

Status
Not open for further replies.
Ga jij je moeder eens pesten :*

Kom je bij een tankstation bij Assen kom je dit tegen

DSC00887.jpg



Hoe kunnen mensen buiten om st.net eigenlijk aan stickers komen?

www.gofastsports.com kun je ze bestellen geloof ik, maar ik denk niet dat veel mensen dit doen, en natuurlijk bij www.stickerspersms.nl
 
van horen zeggen gehoord, dat malossi zipjes in italie op een motogp circuit 165 km/h reden op het rechte eind. Dat zal dan ook wel een aardig lang stukkie zijn geweest :P

de nederlandse !!50!! cc expi rijd dit ook op een snel circuit. De 50 cc gp racers van vroegah reden 180 190 op de grote banen.

Oja en een testbank meet niets meer dan het vermogen op een bepaalde snelheid, al meet je 5 pk bij 180 km / uur kan je er je klok op gelijk zetten dat je de 180 niet halen gaat ;) Al heb je een idee heb van het vermogen dat nodig is om met een gestroomlijnd ding een bepaalde snelheid te halen, kan je met behulp van de testbank wel een inschatting doen wat de top ongeveer moet zijn.
 
Denk je eens op tijd te beginnen met die sprinter. Loopt die bij de 3e run weer kapot... :X Dit is niet echt m'n jaar volgens mij. Ik mis m'n Aerox... ;(

Die mis je helemaal niet die ligt binnen handbereik ;(
 
dan zal t filmpje wel niet zo oud zijn..



Iets verkopen aan die kerel is echt onmogelijk :L


Dan breng ik nu tien euro in rekening, voor de moeite die ik heb gedaan om dat hier te typen.

dus graag 10 euro overmaken op 354564455.
 
Iedereen is zo lang zamer hand zich aan het voorbereiden op Zoetermeer, ik zit daarin tegen alles langzamer hand te verkopen :+ Iemand compleet blokje kopen?
 
Zo net ff geoefend, moet wel zeggen op een beetje kut weg, omhoog komen doet hij niet maar die wheelspin is gewoon niet leuk :(
 
Die zit er ook om hoor schat :* 1.8/1.9 bar zit erop, misschien moet ik wat minder schijten en meer naar achteren gaan zitten, als ik niks meer post lig ik waarschijnlijk in het ziekenhuis :D
 
Nou mensen,

Niet eens een keer kunnen oefenen, was hem aan het warm rijden en kon hem niet houden in een flauwe bocht.. dus toen de berm in gegaan en op zijn kant gegaan met de scooter..

Zelf heb ik helemaal niks had alles aan (protector, handschoenen en helm) behalve wat schavingen. Omdat de scooter in het gras plat is gegaan weinig tot geen krassen maar zit er wel een scheur in de achterkap en zijn de ophangpunten van de voorkap gebroken.

Ik heb nu echt zin om te stoppen maar ik wil niet weer een tweede seizoen laten verpesten door dit weer, dus van de week proberen ophang punten terug polyesteren en nieuwe binnenkap (die finaal door midden gescheurt is) heb ik al besteld.

Eigenlijk heb ik best geluk gehad dat de scooter door het gras is gegaan. Maja super mooi is hij niet meer en dat is gewoon ontiegelijk kut :X maja proberen op te lappen voor Zoetermeer en me tijd te verbeteren en fun te hebben, en later misschien wel weer mooi maken..

Foto hoe het er nu uit ziet komt nog
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top