SBO Sprints 08 - slap geouwehoer # 9

Status
Not open for further replies.
Om even terug te komen op de ventieldopjes, na uren test werk is gebleken dat zonder rijden het beste is.. waarom ? Minder roterende massa, maar het was het testen wel waard 8P

ben ik het niet mee eens..
als het eenmaal roteert en je laat je gas los zul je nog enkele seconde versnellen..
dus je kunt al bij 100 meter van het gas af..
dat scheelt een hoop benzine en aangezien die nu vrij prijzig is lijkt me dit wel van zeer groot belang :)
 
Lijkt wel of dat ding nx inspuit direct aan het begin van het filmpje.
of hij heeft gewoon remmen op luchtdruk, want hij heeft ook vrachtwagenband achter
 
ben ik het niet mee eens..
als het eenmaal roteert en je laat je gas los zul je nog enkele seconde versnellen..
dus je kunt al bij 100 meter van het gas af..
dat scheelt een hoop benzine en aangezien die nu vrij prijzig is lijkt me dit wel van zeer groot belang :)

Ja maar wie gaat nu gas los laten met een sprint ? ;) En benzine kost alleen maar gewicht, misschien ook maar eens zonder gaan rijden.. :#
 
Tja :D a = F/m

(hallo199, dit is geouwehoer voor SBO-leden ;) Mocht je geen scooter hebben, verwijs u graag door naar het General Chat gedeelte.)
 
ja dan flipt ie hem ff, met een van de scooters van de kroesjes hadden we 2160pk ofzo :X


haha idd:P

met de HD speed,,

dat was nog eens een piekje:P

zoiets moet je op een meeting hebben,,

makkelijk bekers scoren zo :D

Verder zin om de blokjes weer op te halen bob!:P
 
Whaha! 8P Oud filmpje tegengekomen.

[ame="http://video.google.nl/videoplay?docid=4252776504151133990&q=the+dudes+filmpje&ei=2G9QSOrHHIvqigLUpYSNBg"]F15 EvO RaceR[/ame]
 
haha dan weet je idd niet wat je overkomt:D

in dat geval zou ik de oorzaak opzoeken en zorgen dat die 150 meter lang dat zou hebbe :P

en dan met een hok van 150 kilo gaan rijde ofzo:P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top