SBO Sprints 08 - slap geouwehoer # 9

Status
Not open for further replies.
Heb hier al 200 + gehaald op de bank.



Dat heb ik in PK's gehaald op een Tovami met mijn speedblok... :D Die dingen zijn mal. :P

Met een ander hok hadden we ook iets in de 180 km/u gehaald. Kon nog verder en had gewoon 13/44 vertanding... Maarja, of dat ook op de weg zo is.. :P
 
Dat heb ik in PK's gehaald op een Tovami met mijn speedblok... :D Die dingen zijn mal. :P

Met een ander hok hadden we ook iets in de 180 km/u gehaald. Kon nog verder en had gewoon 13/44 vertanding... Maarja, of dat ook op de weg zo is.. :P

één storing in de toerenteller en je hebt t al. De snelheid op een bank zal niet zo snel storen.
 
Haha, ja dat hebben we wel vaker gehad, (ook met snelheid Wieger :+ 300+ red je niet als je 2 keer aan het gas slingert)
 
kijk hoe snel die gasten wegkomen!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=TgNCCgR6eVI"]YouTube - scooter dragster course Italie 2 fast malossi mhr team pro r[/ame]
 
ik heb zomaar het idee dat we dat nu ook wel van de nederlanders kunnen verwachten :P

als ik zo lees over de wheelspin problemen van TTE :P
 
Misschien domme reactie maar waar is die stok voor? Voor wheelspin ofzo?

Toch grappig om te zien hoe hun bezig zijn met verlichten :) Vind dat het wel ongeveer op hetzelfde niveau als hier ligt hoor!
 
Misschien domme reactie maar waar is die stok voor? Voor wheelspin ofzo?

Toch grappig om te zien hoe hun bezig zijn met verlichten :) Vind dat het wel ongeveer op hetzelfde niveau als hier ligt hoor!

Dat vroeg ik me idd ook al af...
 
Ik denk dat ze het voorwiel in de sensoren zetten en dan die stok erachter dan kunnen ze niet meer achterrijden voor vals spelen ofso..
Soort van een paar cm extra rollende start :P
 
Om even terug te komen op de ventieldopjes, na uren test werk is gebleken dat zonder rijden het beste is.. waarom ? Minder roterende massa, maar het was het testen wel waard 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top