SBO Sprints 08 - slap geouwehoer # 9

Status
Not open for further replies.
Niet aanstellen wijf, Jij wilt zelf zon lichtgewicht apparaat, met bruut vermogen had je ook wel op je doel gekomen (7,5) dus eigen schuld,
aan de andere kant is het mischien wel beter dat je inderdaad stopt weer een irritant figuur minder en t scheelt mij een hamburger :W
 
iemand sprinter van +/- 42 kilo met 23 pk PIA blokje kopen?


Pia zuigt :)













O en mina trouwens ook :D



@ Kees :'(

Weet niet hoe flauw die bocht was, maar als je die heel ligt neemt en je rijd niet te hard moet je hem gewoon houden hoor :X? Maar als jij gaat stoppen met die scooter kom ik persoonlijk naar je toe om je een schop onder je kont te geven. Jij hebt echt 1 van de mooiste scooters die ik gezien hebt :love:
 
Last edited:
Nou mensen,

Niet eens een keer kunnen oefenen, was hem aan het warm rijden en kon hem niet houden in een flauwe bocht.. dus toen de berm in gegaan en op zijn kant gegaan met de scooter..

Zelf heb ik helemaal niks had alles aan (protector, handschoenen en helm) behalve wat schavingen. Omdat de scooter in het gras plat is gegaan weinig tot geen krassen maar zit er wel een scheur in de achterkap en zijn de ophangpunten van de voorkap gebroken.

Ik heb nu echt zin om te stoppen maar ik wil niet weer een tweede seizoen laten verpesten door dit weer, dus van de week proberen ophang punten terug polyesteren en nieuwe binnenkap (die finaal door midden gescheurt is) heb ik al besteld.

Eigenlijk heb ik best geluk gehad dat de scooter door het gras is gegaan. Maja super mooi is hij niet meer en dat is gewoon ontiegelijk kut :X maja proberen op te lappen voor Zoetermeer en me tijd te verbeteren en fun te hebben, en later misschien wel weer mooi maken..

Foto hoe het er nu uit ziet komt nog


Echt kut voor je kees!
Maar het belangrijkste is dat jijzelf nog heel bent doordat je verstandig bezig was je protectors enzo te dragen.
Maar stoppen zou ik door zoiets zeker niet doen!
Ik hoop natuurlijk wel dat je hem weer mooi krijgt.
Maar daar heb ik het volle vertrouwen in!
 
Pia zuigt :)













O en peugot trouwens ook :D



@ Kees :'(

Weet niet hoe flauw die bocht was, maar als je die heel ligt neemt en je rijd niet te hard moet je hem gewoon houden hoor :X? Maar als jij gaat stoppen met die scooter kom ik persoonlijk naar je toe om je een schop onder je kont te geven. Jij hebt echt 1 van de mooiste scooters die ik gezien hebt :love:


Ik ben de kontenschopper jax|
 
Kees stop toch met dat sprinten. word je echt niet vrolijker van hoor.

Koop een zip en maak er stage6 cup racer van. daar mag je meevallen :P
 
Nah me vriendin heeft me ondertussen al omgepraat om niet te stoppen..

@Michel, bocht was flauw maar minder flauw dan ik verwacht had, ik maakte ondertussen ook meer snelheid dan ik dacht. Ik zal niet ontkennen dat het gewoon een beetje dom was maar werd eigenlijk gewoon verrast, ik haalde de bocht op het randje niet en ging dus net op het einde van de bocht de berm in met heel veel hobbelig zand en kon hem niet meer houden..

foto komt nog, schade valt van 2 meter afstand eigenlijk best wel mee..

Ik heb wel heel erg last van me voet ineens :X
 
minder kees man hoorde het bij marco na komt allemaal wel weer goed..

zo vandaag bij marco wezen banken :D de nieuwe roost 86cc big bore pijp

een aanrader hoor:D

kwam binnen met een magere 23,6 sae...
na een midagje sleutelen en ben vertrokken met 25,3 sae.

grafieken worden morgen gepost:D
 
Was idd wel weer leuk bij XSH vanmiddag... Trouwens Jordi heeft ook gewoon dik 1,5 PK winst door simpel een uitlaat te veranderen En die nieuwe XSH Roost pijp staat nog vet ook!!!
 
minder kees man hoorde het bij marco na komt allemaal wel weer goed..

zo vandaag bij marco wezen banken :D de nieuwe roost 86cc big bore pijp

een aanrader hoor:D

kwam binnen met een magere 23,6 sae...
na een midagje sleutelen en ben vertrokken met 25,3 sae.

grafieken worden morgen gepost:D

Nou moet ik weer sleutelen om over jou score heen te komen :P
 
Had die er eerst een Sito Plus onder dan?

Nee

stefan had:
TKR%20R%20Twin%20200.jpg


jordy had:
gianelli_2568.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top