SBO Sprint - Zoetermeer 16 juli

Razma said:
Er zal om het industrieterrein politie per motor rondrijden, als je je koest houd doen ze niks. Ga je de boel verzieken krijg je een geel papiertje

En zo hoort het!!! Prima regeling van de gemeente Z'meer!
 
barryzipsp said:
Stoere reactie ook btw .... lijkt me vrij duidelijk dat hij daarom toch ook die waarschuwing heeft dat doen ze niet voor de lol.

Wsslijk toch aanwezig wegens vakantie die niet doorgaat:(:)


als jij er ben, ben ik er ook samen met rob :)
 
erg relax die baan!
ff nog me flesje vullen en dan kan ik eindelijk zeggen dat ik er helemaal klaar voor ben *D

ff kijken of ik onder de 6.8 duik dit keer :p
 
nastykilla said:
ik sta op de zwarte lijst:p kheb amper gereden daar maargoed maaknie uit haha kvin het niet echt errug. MAarjah wel aanwezig dit x met wat trucjes achter de hand
die lijst die op het forum staat is niet de zwarte lijst als je dat mocht denken.
de zwarte lijst wordt niet gepubliceerd omdat het daginschrijvingen betreft.
de mensen die daar op staan hoeven dit jaar niet meer in te schrijven.
 
Candyman said:
die lijst die op het forum staat is niet de zwarte lijst als je dat mocht denken.
de zwarte lijst wordt niet gepubliceerd omdat het daginschrijvingen betreft.
de mensen die daar op staan hoeven dit jaar niet meer in te schrijven.

ohwww ok ik heb me sbo en alles al betaald geen probleem dus:), en in rotterdam hebbik echt niet veel gereden ofzo alleen op het laatste toen het wat rommeliger werd heb ik misschien 5 meter gereden waar het niet mocht waar ook bijna niemand liep. BOEIENDDD wat maak dat uit. Die anti's waren heel de tijd wheelies aan het bouwen. zon rox was heel de tijd aant rijden. Die groene beta ging ook rondjes rijden. En dan komt die bart zo stoer doen ga toch weg man
 
Omdat iedereen in de sloot springt doe je dat ook maar ?

Dat is het hele punt niet.. als andere rijders gaan rijden krijgen ze daar een waarschuwing voor, dus wees slim en ga het dan zelf niet doen :)
 
en voor de rest houd ik me altijd aan de regels althans ik probeer het zo goed mogelijk te doen en dat gezeik van sommige hebbik echt geen zin in. Ik weet het zelf ook wel dus. En wrom moet zo iemand dan altijd weer zeggen "stoer he" altijd denken ze dat maar zelf denkje stoer te zijn door beetje bijdehand te gaan lopen doen. Tis ook maar voor de fun scooter sprints kmoet toch naar me zin hebben ofniet dus jah...
 
Razma said:
Omdat iedereen in de sloot springt doe je dat ook maar ?

Dat is het hele punt niet.. als andere rijders gaan rijden krijgen ze daar een waarschuwing voor, dus wees slim en ga het dan zelf niet doen :)

zeggik toch niet daar gaat het niet om je leest het verkeerd. Misschien deed ik het eerder als hun;) maar tis gewoon zo ik reed daar eerst 1km per uur over dat terrein toen kreeg ik een waarschuwing, toen heb ik ook niet meer gereden daar. Alleen aan het einde van die sprintbaan reed ik de bocht om naar links en gaf ik nog 1 x gas ofzo. Toen der mensen liepen deed ik dat niet ik ben niet lomp ofzo.
 
present, thuiswedstrijdje voor me , k kom wel ff koekeloeren op me aeroxje..:

hieraan te herkennen
samen met een oranje puchje

[Ir]http://i6.tinypic.com/1zpob2r.jpg[/Ir]
[ir]http://i2.tinypic.com/1zpobk7.jpg[/ir]
 
ik ben eigenlijk nog nooit bij de sbo sprint's geweest maar je mag als toeschouwer toch wel je scooter daar ff stallen zeg maar niet dat je hem buiten het terein op een aanhanger moet laten staan? en de testbank voor iedereen toe gankelijk? (mits je scooter inelkaar blijft staan :p)
 
Bijna thuis-wedstrijd:) Als t allemaal meezit, ben ik ook aanwezig.

Is de sprintbaan toevallig op het industrieterrein waar ook de kartbaan zit? Dan weet ik waar t is, scheelt een hoop gedoe zoals in ommen:p
 
in 1e instantie zou het in het zelfde industrie terrein zijn als de kartbaan, maar de carwash gooide roet in het eten.

nu is het in industrieterrein lansinghage zoals hierboven gezegd wordt, edelgasstraat is de straat. waar het nu plaatsvind.
 
HD-tuning is ook weer present, deze keer weer met een andere verassing.Hopelijk blijft het het mooi weer dat zou wel prima zijn.
 
Back
Top