SBO Sprint - Zoetermeer 16 juli

ik ben er mss ligt eraan als ik vervoer heb:( ma let dit keer niet op het uiterlijk van min ding is een hele verandering:p........voor de lol is kijke of ik me deze onder de 7.6 kom
 
vraagje aan inne...
Ik had dus een daginschrijving voor rotterdam,maar tijdsmeting ed. deden het daar niet,lang gewacht(niet dat je er iets aan kan doen ofzo)
Maar mijn vraag was dus of ik misschien kan meedoen met sprint zoetermeer,omdat ik toch naar rotterdam was gekomen voor mijn tijd en was toch wel jammer dat het door die klote mercedes niet meerwerkte

Ik hoor het wel
 
sim said:
vraagje aan inne...
Ik had dus een daginschrijving voor rotterdam,maar tijdsmeting ed. deden het daar niet,lang gewacht(niet dat je er iets aan kan doen ofzo)
Maar mijn vraag was dus of ik misschien kan meedoen met sprint zoetermeer,omdat ik toch naar rotterdam was gekomen voor mijn tijd en was toch wel jammer dat het door die klote mercedes niet meerwerkte

Ik hoor het wel
daar ga ik over :)

degene die op het ram festival te rotterdam zich gedragen hebben en dus niet op de zwarte lijst staan ( bijna iedereen dus....) mogen nog een x één daginschrijving nemen.
dit is dan ter compensatie van de ongemakken tijdens de sprint op rotterdam.
wel zal er gewoon weer het bedrag worden gerekend van 35 euro omdat iedereen op rotterdam nog wel vrij heeft kunnen sprinten. ( 14 euro minder als je je mileumat nog kunt tonen )
dit kan alleen maar bij aanmelding vooraf per mail ( en dus niet via PM ) naar info@scootertuning.net met naam en startnr wat je gehad hebt op rotterdam.
je krijgt dan van mij te horen of je nogmaals een dagstartbewijs toegekend krijgt, doe je dit niet is er dus ook geen dagstartbewijs voor je.
 
ik sta op de zwarte lijst:p kheb amper gereden daar maargoed maaknie uit haha kvin het niet echt errug. MAarjah wel aanwezig dit x met wat trucjes achter de hand
 
nastykilla said:
ik sta op de zwarte lijst:p kheb amper gereden daar maargoed maaknie uit haha kvin het niet echt errug. MAarjah wel aanwezig dit x met wat trucjes achter de hand


stoer hoor, met dat soort acties kun je het gewoon goed verzieken voor anderen mocht er een keer wat fout gaan in het rennerskwartier oid.....
 
Bart@Sp said:
stoer hoor, met dat soort acties kun je het gewoon goed verzieken voor anderen mocht er een keer wat fout gaan in het rennerskwartier oid.....

Stoere reactie ook btw .... lijkt me vrij duidelijk dat hij daarom toch ook die waarschuwing heeft dat doen ze niet voor de lol.

Wsslijk toch aanwezig wegens vakantie die niet doorgaat:(:)
 
barryzipsp said:
Stoere reactie ook btw .... lijkt me vrij duidelijk dat hij daarom toch ook die waarschuwing heeft dat doen ze niet voor de lol.

aan zijn reactie te lezen, snapt hij gewoon niet dat hij stupid bezig is. k druk em alleen maar ff met ze neus in de feiten ;)
 
sbo

godver jmmr dak niet mee kan doen ben vorige week met 100 onderuit gegaan.
maja de volgende sprint beter ging net zo lekker op de automaxx reed 8,04.
met een reactietijd van o,44 dus daar moet ik op oefnen anders haal ik gewoon 7,7 met een untuned speed haha maja kom wel met me maat.
MHR CROSS SR dus tot dan
 
Back
Top