SBO Sprint - Rotterdam/RAM festival - 28 Mei

:W En ook nog op de verkeerde kant :+

Hij stond nog te hopen : niet op de uitlaat, niet op de uitlaat, niet op de uitlaat.
En ja hoor :+ Sjaaks pijp plat.

Op 1 of andere manier voelde ik het al aankomen:D dus ik dacht... ff filmen deze run!
 
ik heb zelf gesprint voor ik ging racen dus ik snap wat je bedoelt ;)

ik heb nooit gezegd dat het ongevaarlijk is, deze sport is zowiezo gevaarlijk.



jij en/of de andere rijders kiezen er toch zelf voor in welke kleding ze rijden, alleen die gast op die rode ferrari runner (ben je naam kwijt) en nog een paar mensen heb ik met pak zien sprinten.

Regel 2 van je qoute en dan moet je dit volgende lezen :
het is onzin dat iedereen een baan onveilig vind vanwege een paar hobbeltjes.


Er wordt gezegd dat de putten en hobbels gevaarlijk zijn en dan kom je met zo'n argument?
Wat je dus uitkraamt is totale kul en kom eens met goede argumenten zou ik zeggen.

Oi
 
verplichten wij jou om op zo'n baan te sprinten? nee, als we het konden hadden we een baan gepakt die 100 keer beter is dan de baan van afgelopen maandag, helaas was dat niet aan ons, dat vind ik een argument dat goed genoeg is, heb je verder nog iets over de baan te zeiken contact dan maar de organisatie van het RAM festival
 
Regel 2 van je qoute en dan moet je dit volgende lezen :
het is onzin dat iedereen een baan onveilig vind vanwege een paar hobbeltjes.


Er wordt gezegd dat de putten en hobbels gevaarlijk zijn en dan kom je met zo'n argument?
Wat je dus uitkraamt is totale kul en kom eens met goede argumenten zou ik zeggen.

Oi


en dan er bij ik had nog een post geplaatst voor deze post, had je die even gelezen dan had je mijn reactie begrepen
 
Nog eentje:p

6bws1ty.jpg
 
wat heb je zelf dan? en stopje ermee omdat je gevallen bent of hadje al eerder die plannen ?


mede doordat ik totaal sbo tegen vindt vallen , en doordat ik nu behoorlijk beschadicht ben voor de 2de maal , heb geluk gehad dat ik men motor broek aan had dat heeft een grote klap op gevangen , aleen is men kont nu geschaaft :$

ik zal heus nog wel gaan kijken , zeker meppel , veel ouwehoeren enzo

maar rijden doe ik hoogstwaarschijnlijk niet meer
 
Tsja niemand zegt dat je geen pak aan mag doen, het is en blijft je eigen veiligheid, op een strakke baan kan even goed hard onderuit gaan.

idd, toch zou een pak verplichten niet verkeert zijn, klapper is zo gemaakt :+ , en het maakt de sport gelijk een stuk professioneler imo :)
 
idd, toch zou een pak verplichten niet verkeert zijn, klapper is zo gemaakt :+ , en het maakt de sport gelijk een stuk professioneler imo :)
toen ik de eerste valpartij zag, dacht ik hetzelfde, en toen daarna snel de 2e ging dacht ik het helemaal. Tis alleen wel weer een aanslag op me portomonnee :p
 
toen ik de eerste valpartij zag, dacht ik hetzelfde, en toen daarna snel de 2e ging dacht ik het helemaal. Tis alleen wel weer een aanslag op me portomonnee :p

zou ik persoonlijk geen probleem vinden, het is gewoon een snelheidssport en sprinten in een longsleeve en een spijkerbroek is gewoon een risico.
 
idd maar aangezien mensen al zeiken over het inschrijfgeld dat het aan de hoge kant is lijkt mij dat ze bij zo'n verplichting helemaal outgaan
 
dat denk ik ook, verder gaat er bijna nooit iemand onderuit, alleen als de baan zoals dit keer niet optimaal is of als je zelf echt gewoon niet oplet, maar dan heb je het zelf in de hand. (wheelies, gas blijven houden etc).

ik blijf ook gewoon zonder pak sprinten, imo is het niet nodig.
 
Ik vond het zo wel een leuk dagje.

Ik vond de remweg niet zoon erg groot probleem ( idiaal was natuurlijk anders). die putdeksels en hobbel in het begin waren in mijn ogen veel erger.

het was alleen jammer van het weer, anders was het een leuke sbo sprint geweest

Niet zeuren jij :p je bent gewoon jaloers dat ik als umhhh *monteur* wel mag zuipen:p haha
maja aan t eind van de dag waren we tog met 4 van de 6 man knalle gaar :D
 
Ik zit zelf ook te denken om zo'n stage6 pak aan te schaffen:). Moet vanavond even afwachten want dan heb ik een gesprek bij een bedrijf dat hopelijk mijn nieuwe werkgever word:W. Heb ik ook meteen vast werk met een normaal loon:p. Maar een pak vind ik wel een must, maar (zoals Mizzle) motorschoenen vind ik echt te ver gaan:X. Maar ieder zijn ding:*
 
Een motorpak kan bijv in de super special en de scooter special klassel wel verplicht worden;)
Als je al zoveel geld erin stopt dan moet je ook wel zo'n pak kunnen betalen, toch?:W
 
Een motorpak kan bijv in de super special en de scooter special klassel wel verplicht worden;)
Als je al zoveel geld erin stopt dan moet je ook wel zo'n pak kunnen betalen, toch?:W

Ik vind gewoon tot het iedereen zijn eigen verandwoording is. en 250 euro kan er nog wel bij:rolleyes: is een flinke cent die 250 euro
 
Back
Top