sbo sprint #1 etten-leur 17 april

Mijn sessie filmpjes van voornamelijk omloop, halve finales en finales zijn te zien op Youtube: http://www.youtube.com/user/030Daniel


Als je een filmpje wilt ontvangen, moet je maar ff PMen. Dan kijk ik of ik deze kan mailen ofzo.


@ Jeroen: Hamburguesa's? :+

@ Vas: Gefeliciteerd met de dikke prestaties in de 70B! 7,03 oid had ik gezien, iig dichtbij de 7 :W
 
Zooo ding van mij was vorige week weer eens vastgelopen, vrijdagnacht cilindertje gemonteerd en safe gezet.
Mooie 6.87 gereden en 3e geworden!!

Heerenveen moet die 6.7 eraan!
 
Iedereen gefeliciteerd met de podium plekken!

Toch wel hulde voor TB tuning met die big evo! en vinnie met ze stuurkunsten!

Mijn hok liep echt hard maar het was of een mega wheelie of wheelspin bij de start, nu flink oefenen voor heerenveen en dan knallen!
 
Iedereen gefeliciteerd met de podium plekken!

Toch wel hulde voor TB tuning met die big evo! en vinnie met ze stuurkunsten!

Mijn hok liep echt hard maar het was of een mega wheelie of wheelspin bij de start, nu flink oefenen voor heerenveen en dan knallen!

thnx :)
blokje deed het op de baan echt goed. Maar zeker in het begin is er nog ruimte voor verbetering.

hopelijk op Heerenveen een 6.2!

ik heb geen cm wheelspin gehad gelukkig! en wheelies zijn helemaal niet nodig :+
 
Niet dat ik weet maar het zou wellicht kunnen.. Beter kom je naar Heerenveen om daar een 6.2x te rijden :p

Heiko ging overigens ook wel goed hard man! Henk heeft die nou ook een snelle tijd gereden? Wel leuk voor Heiko dat al die ontwikkeling nu zijn vruchten afwerpt!

Kees!

Heiko ging idd goed hard.. mijn snelste was geloof ik een 6.8 met 0.2 reactie en 2-3 keer van het gas af.. het probleem is nu dat ik hem nog niet onder controle kan houden...:+
 
wat een onzin trouwens dat een crosshelm word goedgekeurd en daarna misha bij de start croshelmen gaat afkeuren?

ook zat hij bij de scootersport finale nog met een knock out finale in ze hoofd..
 
Haha jeroen al bijgekomen van het 2x verlies?:D

Al bijgekomen van het feit dat jij geen beker hebt ?? :D






:*

Kees!

Heiko ging idd goed hard.. mijn snelste was geloof ik een 6.8 met 0.2 reactie en 2-3 keer van het gas af.. het probleem is nu dat ik hem nog niet onder controle kan houden...:+

Weet niet hoor maar?? Henk's to hard to handle sprinter??? was de topicnaam toch:p
 
wat een onzin trouwens dat een crosshelm word goedgekeurd en daarna misha bij de start croshelmen gaat afkeuren?

ook zat hij bij de scootersport finale nog met een knock out finale in ze hoofd..

Dat de crosshelm goed gekeurd is, is een fout maar verder goed van Misha dat hij hem eruit gepikt heeft want het mag gewoon niet.

Er schort nog wel wat aan de keuring, maar met de TC zullen wij hier ons komende weken goed op gaan richten om het strakker te krijgen!
 
vond dat de keuring ook goed ging, bij onze scooters tenminste :)
er werd netjes gevraagd of ik ook de bouten van mijn remklauw wilde borgen, dit stond nie concreet in het reglement maar was wel gewenst. Dan doen we dat toch voor de volgende keer.

Crosshelmen is gewoon vermeld in het reglement :) dus geen onzin dat misha dat afkeurt, helaas wel een slapert bij de keuring geweest.

Imo heeft Misha ook goed zijn best gedaan (van wat ik heb gezien). Hoorde van meerder dat hij strikt was en soms een beetje streng, maar dat is alleen maar goed!

Voor volgend jaar ettenleur wellicht vanuit de jongen organisatie controle op het terrein waarborgen want er werd ook heel wat gereden op het terrein, en niet alleen door buitenstaanders maar ook door deelnemers (of scooters van deelnemers bestuurd door een bezoeker) :)
 
slordig was het wel, voor de rest vond ik de keuring ook goed qua borging etc!

de sprint was voor de rest goed georganiseerd en goed bezocht!

de baan was beter opgesteld als vorig jaar in iedergeval.

er werd alleen wel erg veel gereden achter op het terrein inderdaad.
 
Misha was een beetje TE denk ik. Misschien een tip voor volgende keer.

Verder hebben we de keuring dit jaar iets aangescherpt en zijn we zelf ook niet te slaperig om te helpen of advies te geven.

Wat dan wel irritant is dat er mensen komen die totaal niets gebord hebben. En dan verbaasd zijn.

Verder een goede dag, communicatie tussen TC leden mag wel iets scherper maar komt voor heerenveen goed.

Verder hebben als het goed is 2 sbo rijders een dq voor volgende sprint: belgische jongen op een booster en een oranje sp98 nr 78 en 195 als ik me niet vergis, voor rijden op het terrein.
 
De tijden en uitslagen zijn naar Kevin Beck! Deze zullen denk ik vrij snel op de website komen. Nu gaan we ons weer volop concentreren voor Heerenveen!

Ik ben vrij tevreden over het evenement, de inschrijving was wat rommelig maar daar had ik op gerekend. We draaide wedstrijd met bijna een volledig nieuwe officials-team dus er zijn wel puntjes van aandacht, mocht je opbouwende kritiek hebben dan mag je dat altijd mailen!

De WIFI zal er volgende wedstrijd weer zijn gewoon, zelfs iets verbeterd. Je kunt overigens ook de kwart finale, halve finale en finale standen zien over de WIFI!

Enige is dat sommige mensen met een iphone niet konden verbinden? Zouden mensen die geen verbinding konden krijgen misschien willen toelichten wat voor telefoon ze hebben e.d. dan test ik dat ook nog.

Ik vond het gezellig, opkomst was redelijk en bezoekers helemaal. We komen 2 keer in de krant en op de radio dus dat zit ook goed, maar nu eerst een weekje rust!

Ik heb ook een Iphone (4) en daarmee ging het gewoon hoor :)
 
Ja een workaround is dat je statisch een ipadres in stelt in de range van 192.168.1.34 t/m .75.. subnetmask is dan 255.255.255.0 en gateway is 192.168.1.254
 
Weet niet hoor maar?? Henk's to hard to handle sprinter??? was de topicnaam toch:p[/QUOTE]

De topicnaam was door mij verzonnen met het idee dat hij echt supergek zou worden, met te veel vermogen voor Henk ;)
vandaag en deze week bezig om een 3 tal pk erbij te krijgen. als dat gelukt is, dan gaat de dikke compressor eronder, want daar is eigenlijk heel de machine 2 jaar geleden ontworpen.

maar goed, deze week oefenen met Henkie en dan gaat het goedkomen, volgas en hoge snelheden heeft Henk zeker geen problemen mee, en lef is er ook genoeg. Beter dit, dan dat hij door de lucht vliegt en een zichzelf in puin rijd, We gaan samen trainen, dan zijn er ook minder toeschouwers en is de ssanning wat minder.
 
Back
Top