sbo sprint #1 etten-leur 17 april

Dat weet ik zo ook niet... Zijn dat al de foto`s die je hebt? Toevallig nog foto`s van #49 super special?:)

Dit zijn alle foto's die ik heb van deze meeting ja, maar als je volgende meeting gwn iets komt zeggen bij ons dan letten we erop en maken we dan wel wat foto's ;) Zo zijn er nog al geweest :p
 
Ik sta ook wel een aantal keer leuk op de foto :D
Kom ookwel een keer zeggen dan voor leuke foto's!

Heb alleen wel enorm last van zware armen en benen haha :p topsport he :p
 
Gister ook weer eens wezen kijken. Erg leuk om mijn oude frame's weer eens te zien!

erg tof om iedereen weer eens te spreken, vond ook dat er een goede opkomst was met toeschouwers!
 
Ik heb jou niet gezien geloof ik ofwel Jordi? Tenminste je bent niet even hallo wezen zeggen :p had je je oude frame wat langer kunnen bekijken haha
 
Ik heb jou niet gezien geloof ik ofwel Jordi? Tenminste je bent niet even hallo wezen zeggen :p had je je oude frame wat langer kunnen bekijken haha

ik heb je wel een keer voorbij zien komen toen ik bij de start stond te kijken, maar verder heb ik je niet meer gezien inderdaad:(
 
De tijden en uitslagen zijn naar Kevin Beck! Deze zullen denk ik vrij snel op de website komen. Nu gaan we ons weer volop concentreren voor Heerenveen!

Ik ben vrij tevreden over het evenement, de inschrijving was wat rommelig maar daar had ik op gerekend. We draaide wedstrijd met bijna een volledig nieuwe officials-team dus er zijn wel puntjes van aandacht, mocht je opbouwende kritiek hebben dan mag je dat altijd mailen!

De WIFI zal er volgende wedstrijd weer zijn gewoon, zelfs iets verbeterd. Je kunt overigens ook de kwart finale, halve finale en finale standen zien over de WIFI!

Enige is dat sommige mensen met een iphone niet konden verbinden? Zouden mensen die geen verbinding konden krijgen misschien willen toelichten wat voor telefoon ze hebben e.d. dan test ik dat ook nog.

Ik vond het gezellig, opkomst was redelijk en bezoekers helemaal. We komen 2 keer in de krant en op de radio dus dat zit ook goed, maar nu eerst een weekje rust!
 
Wifi was echt mega handig!
Het was wel onwerkelijk om mezelf een tijd op 1 te zien staan :D gelukkig brachten chris en heiko daar verandering in.

Kees was het zo dat de baan iets omhoog liep? Tijdens het trug duwen rolde ik bijna vanzelf trug..
 
Niet dat ik weet maar het zou wellicht kunnen.. Beter kom je naar Heerenveen om daar een 6.2x te rijden :p

Heiko ging overigens ook wel goed hard man! Henk heeft die nou ook een snelle tijd gereden? Wel leuk voor Heiko dat al die ontwikkeling nu zijn vruchten afwerpt!
 
Ik vind het heel netjes dat de kroesjes helpen met opruimen! Hopelijk nemen meer mensen hun voorbeeld aan!
 
Back
Top