This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoertopic #8

Status
Not open for further replies.
Er is altijd een strijd met een wedstrijd..

maar mensen moeten gewoon hun handjes thuis houden en van andermans spullen afblijven.

Zit je iets dwars? kan je dit gewoon normaal aangeven lijkt me?

plaats van in de pitstop nog een trap nageven als je geïrriteerd bent omdat iemand van stage6 cup voorin meerijdt.

Zijn meerdere getuigen buiten de SBO om die het aan kunnen geven wat er is gebeurd

Als er van zulke berichten worden gepost kan ik het niet laten om ook wat neer te zetten, niet verboden toch?

Spuit 11 komt ook zich ermee bemoeien..

Wat voegt dit voor waarde toe aan dit gesprek dan?

Ik geef alleen een reactie op een aantal berichten,omdat niemand het duidelijk verteld..

En in de SBO verders er niks mee gedaan wordt

Ik wens verder iedereen een plezierig en vredige competitie volgend jaar, succes mensen.

Dit soort dingen hoort toch gewoon bij sport mannen, elke willekeurige voetbal- en/of ijshockey wedstrijd gaat gepaard met duwen, trekken, schelden en af en toe een ouderwets matpartijtje. Wat wil je als je 100 jonge mannen die allemaal vol van zichzelf zijn bijelkaar op een circuit zet...dan gebeurt dat soms gewoon :+

juist pronk, als de adrenaline door de aderen stroomt en je zelfvertrouwen elke keer gekraakt wordt omdat je in wordt gehaald (of elkaar steeds in haalt).. dan loopt de emotie soms hoog op

als ik de verhalen van Jos en Sarik heb gehoord uit Italie, dan gaat het er hier nog maar erg zacht aan toe!!
Hier blijven wij gewoon van elkaars remhendel af :+

ze liften zelfs mee en houden je brommer vast als die van jou harder gaat.
kort om thats racing! Anders moeten ze maar op dammen gaan!

even voor de duidelijk heb ik een paar vragen voor je

Spuit 11?? ik had je vader kunnen wezen..

Waar kan ik me inschrijven voor het dammen..?

Meen je dit nou..? :henko:

Me vader is toch nog wel wat slimmer, die kan tenminste schaken..

even voor de duidelijk heb ik een paar vragen voor je

Strijd is er altijd.. als je dit niet doet vecht je ook nergens voor !

De rest kan je zelf wel invullen lijkt me?

Ik ga er verder niet een ik-weet-het-beter internet discussie van maken

Me punt is, dat het vriendjes politiek binnen in de organisatie vaak van toepassing is *D:X

Jij bent degene die alles oprakelt en jij weet alles zo goed.dus geef ff antwoord op die vragen.ipv beetje blitz lopen zwatsen op dit forum

Volgens mij kwam er een bericht met het gevecht ter sprake in deze topic..?

Dus als aanstichter moet je mij niet aanwijzen.

Ik heb zelf een filmpje gezien, waarin jij nr 69 als eerste een trap uitdeelt tegen een scooter in de pit..

Daarna ontstaat er een opstootje, dus ga niet doen alsof je neus bloedt op dit forum. :+

Ik ga hier verders gene tijd aan spenderen..

Amen

Voor de rest zie ik altijd een leuke competitie in de SBO

Wat voor een mongool ben jij om mij daar van te beschuldigen? Dat jij bij hun hoort geeft jouw zeker niet het recht om mij daar voor te beschuldigen.jij weet nog niet eens voor de helft wat er gespeelt heeft dus ga niet blitz lopen doen!

Haha... Is het wel jouw vader als hij zo slim is, zo slim kom jij niet echt over!!

En over vriendjespolitiek, heb jij daar verstand van.. Snap jij dat?? Heb jij daar voor geleerd?? Of denk jij dat het vriendjespolitiek is.. Dat is namelijk wat anders dan dat het daadwerkelijk vriendjespolitiek is..!

Kan jou vertellen het was en is geen vriendjespolitiek en het zal ook nooit zo zijn.

Het is gebeurt klaar met bagger gooien ik rij en beuk volgendjaar weer lekker mijn rondjes..!!

Jij toch ook?? Met je praatjes..

Wat voor een mongool ben jij om mij daar van te beschuldigen? Dat jij bij hun hoort geeft jouw zeker niet het recht om mij daar voor te beschuldigen.jij weet nog niet eens voor de helft wat er gespeelt heeft dus ga niet blitz lopen doen!

Mongool of niet, ik vertel alleen wat ik op video heb gezien !

Dat je een aantal rondes niet er langs komt/wordt gelaten..

betekent alleen nog niet dat je als een mongool tegen iemand ze scooter kan trappen..? ;(

Niet iedereen komt van de melk boer

Je hoeft er niet voor geleerd te hebben, dat kom je bijna overal tegen zelfs hier op het forum..

Maar dat zegt ook wel weer genoeg als je met zo een instelling een nieuw seizoen wilt gaan rijden..

|(

Ga verder geen worden aan jouw vuil maken.je was er niet eens bij.je racet zelf niet dus ga nu niet doen alsof je verstand van racen hebt.

Elk verhaal heeft 2 kanten, discussie is prima maar probeer het wel een beetje netjes te houden hier. Ik stel voor om hierover op te houden of gewoon met feiten komen...en dus een filmpje plaatsen

Iemand zwart maken zonder dit te kunnen bewijzen is natuurlijk sowieso een beetje matig.

ik wil dat filmpie ook wel zien lekker de ramptoerist uithangen

volgens staat die al op youtjoeb:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=JjSrE2Byyxk&feature=related"]BITCH FIGHT AFTER SCHOOL - YouTube[/ame]

.......

Status
Not open for further replies.