Gaat er hier lekker aan toe! Kom volgend seizoen wel eens een keertje meerijden
Te triest om dit allemaal weer op te gaan ratelen het is gebeurt en wat heeft het nu voor zin om uit te gaan pluizen wie misschien wel de aanstichter is. Jimmy kan het dan wel niet altijd tacties brengen maar om dan direct zo agressief, dreigend en met geweld als snotaap en begeleider er op te reageren is gewoon onbegrijpelijk en niet te accepteren AMEN.
juist pronk, als de adrenaline door de aderen stroomt en je zelfvertrouwen elke keer gekraakt wordt omdat je in wordt gehaald (of elkaar steeds in haalt).. dan loopt de emotie soms hoog op
als ik de verhalen van Jos en Sarik heb gehoord uit Italie, dan gaat het er hier nog maar erg zacht aan toe!!
Hier blijven wij gewoon van elkaars remhendel af :+
Er is altijd een strijd met een wedstrijd..
(wedstrijd element met een tijdstraining? )
maar mensen moeten gewoon hun handjes thuis houden en van andermans spullen afblijven.
(wie bedoel je met deze mensen? )
Zit je iets dwars? kan je dit gewoon normaal aangeven lijkt me?
plaats van in de pitstop nog een trap nageven als je geïrriteerd bent omdat iemand van stage6 cup voorin meerijdt.
(welke stage 6 rijder bedoel je met voorin meerijd? tenopzichte van wie?wie gaf die trap?)
Zijn meerdere getuigen buiten de SBO om die het aan kunnen geven wat er is gebeurd
(zoals een leidinggevende die een tasje aanpakt zodat desbetreffent persoon ff kan rammen?)
Als er van zulke berichten worden gepost kan ik het niet laten om ook wat neer te zetten, niet verboden toch?
Spuit 11 komt ook zich ermee bemoeien..
Wat voegt dit voor waarde toe aan dit gesprek dan?
Ik geef alleen een reactie op een aantal berichten,omdat niemand het duidelijk verteld..
En in de SBO verders er niks mee gedaan wordt
Ik wens verder iedereen een plezierig en vredige competitie volgend jaar, succes mensen.
gezellig wel in de open 70 neem ik aan?
Spuit 11?? ik had je vader kunnen wezen..
Waar kan ik me inschrijven voor het dammen..?
even voor de duidelijk heb ik een paar vragen voor je
Wat voor een mongool ben jij om mij daar van te beschuldigen? Dat jij bij hun hoort geeft jouw zeker niet het recht om mij daar voor te beschuldigen.jij weet nog niet eens voor de helft wat er gespeelt heeft dus ga niet blitz lopen doen!
Haha... Is het wel jouw vader als hij zo slim is, zo slim kom jij niet echt over!!
En over vriendjespolitiek, heb jij daar verstand van.. Snap jij dat?? Heb jij daar voor geleerd?? Of denk jij dat het vriendjespolitiek is.. Dat is namelijk wat anders dan dat het daadwerkelijk vriendjespolitiek is..!
Kan jou vertellen het was en is geen vriendjespolitiek en het zal ook nooit zo zijn.
Het is gebeurt klaar met bagger gooien ik rij en beuk volgendjaar weer lekker mijn rondjes..!!
Jij toch ook?? Met je praatjes..