Dus als ik het goedheb, maakt de voorvelg niet zo gek veel uit, is misschien iets zwaarder. Maar het verschil zit dus vooral in de achtervelg? Deze is gewoon breder en zwaarder. Dat die breder is merk ik wel, kan mijn standaard spatbord niet meer monteren (zonder aan te passen dan..). (heb dus 2000 velgen op mijn sp98 )
Dan kun je ook meteen opzoek naar een 2000 subframe want nu staat je blok uit het midden. Goedkoop is alsnog dus duurkoop <]
Goedkoop = duurkoop hoeft niet altijd te zijn he. Velgen zijn prima in orde..
Ik ga hem toch niet gebruiken voor het racen.. Dus boeit vrij weinig, en ik heb al een 2000 subframe.
Omdat ik nog wat onderdelen zocht, en daaruit kwam een hele discussie, dus moest ik toch echt even reageren.. Maargoed
Inderdaad, beter ontopic nu weer.
Zijn er al mensen bezig voor volgend jaar?
Ik zie dat nergens staan hoor.
Misschien komt dat zo over omdat ik s6racing en r1200 zocht... Maar dat is niet mijn fout, maar is gewoon fout begrepen van jullie dan
of je post gewoon niet zoveel geblaat....
Wanneer komt die ouwe Herman weer eens rijden! Kan me nog goed herinneren dat ik op de baan reed en de god ganse tijd wat achter me hoorde, ik dacht; heeft die gast nou een facking toeter op zijn scooter zitten of wat is dat toch, werd er iig wel nerveus van. Totdat ik van iemand hoorde; nee dat is Herman die scheld altijd dat je moet opkankeren/tiefen weet ik het allemaal
Daarna elke keer zo geweldig als die achter me reed, haha wat heb ik daarom gelachen in m'n helmpje.
Wanneer komt die ouwe Herman weer eens rijden! Kan me nog goed herinneren dat ik op de baan reed en de god ganse tijd wat achter me hoorde, ik dacht; heeft die gast nou een facking toeter op zijn scooter zitten of wat is dat toch, werd er iig wel nerveus van. Totdat ik van iemand hoorde; nee dat is Herman die scheld altijd dat je moet opkankeren/tiefen weet ik het allemaal
Daarna elke keer zo geweldig als die achter me reed, haha wat heb ik daarom gelachen in m'n helmpje.
Haha Herman is niet zo actief op het forum, spreek hem nog wel eens. Volgens mij heeft ie nog wel wat spullen maar ik geef het weinig kans dat hij nog gaat rijden