ouwe pokerkoning is het geworden toch?
hehe die herman kon idd heeerlijk schelden! Er was ook iemand die altijd aan het zingen was tijdens het rijden?
was volgens mij 2006...
Btw, waar is runnerracer eigenlijk heen? Rik heet die volgens mij..
Naja, als ik het een beetje volg kunnen we volgend jaar weer een behoorlijk aantal rijders verwelkomen.
Toch de volgende wedstrijd niet weer zo'n vechtpartij als op spa he?!?!
Ik ben gewoon klaar met mensen die denken dat ze betr zijn dan de rest,
Vooral mensen die net komen kijken hierzo.
Mijn laatste woord.
Dalijk krijgen we nog van die Italiaanse inhaalacties op de baan, benen trekken enzo
NOHHHHH wat heb ik gemist!?
Het zal de tijd van het jaar wel zijn, in de winter online schelden op mekaar en maart/april schudt iedereen elkaar weer de hand en gaan we weer doen waar we van houden...
Ik ga hier geen namen noemen. Is volkomen onnodig.
Ik vind het alleen jammer dat het is gebeurd. Vooral bij de ouders van de nog jonge deelnemers met een minibike van 2race heeft de 'SBO' natuurlijk geen goede indruk achter gelaten.
Noem eens namen man...ik wil het ook weten :#
vertel nou is wat er aan de hand was?? ben nu wel benieuwd
tijdens een training/manche (weet niet meer precies) werd er wat gestreden op de baan tussen Mike #69 en een knakker van ScooterCare (weet zijn naam en nr niet) . Er werd her en der wat geduwd, gesneden en geraced.
De ene zou zeggen dat hij sneller was terwijl de andere hetzelfde vond. En dat kan natuurlijk niet goed gaan :+
Dit werd erger en erger op de baan en uiteindelijk explodeerde het in de pits bij terugkomst. Er werd eerst wat geduwd en vooral veel geschreeuwd (praten kun je het niet noemen), daarna is er wat geschopt enco.
Niet eens door de rijders zelf maar door aanhang van de rijders (vreemd aangezien de rijders het met elkaar aan de stok hadden).
Uiteindelijk ging het dus om heel weinig (wat duw en trek werk wat in de open70 continu gebeurd) en waren het gewoon een stel opgefockte apen bij elkaar.
Mijn visie op het geheel
Te triest om dit allemaal weer op te gaan ratelen het is gebeurt en wat heeft het nu voor zin om uit te gaan pluizen wie misschien wel de aanstichter is. Jimmy kan het dan wel niet altijd tacties brengen maar om dan direct zo agressief, dreigend en met geweld als snotaap en begeleider er op te reageren is gewoon onbegrijpelijk en niet te accepteren AMEN.Ik heb gelukkig het bevestigende beeld materiaal.. :X
Wat ik nog wel eens keer zal posten voor de verduidelijking, als er mensen zijn die zelf niks willen verklaren
:+