En de basic vind ik nou ook niet echt een budgetklasse.
Instap is iets anders als budget, want sommige onderdelen zijn goedkoper in de open dan in de basic.
Roep dan een Pro cup in het leven als het zo nodig een budget klasse moet worden.
Stage6 pro cilinder+uitlaat en std ontsteking dunlop bandjes etc.
En dat Mike zonder PMT's hard rond gaat betekend alleen maar dat hij nog harder kan MET PMT's
In de stage6 cup, waar relatief langzaam wordt gereden met lagere vermogens, kun je mij niet vertellen dat jemaar 1 dag met een setje doet. Ik heb een heel seizoen op 1 set gereden.
In de stage6 cup, waar relatief langzaam wordt gereden met lagere vermogens, kun je mij niet vertellen dat jemaar 1 dag met een setje doet. Ik heb een heel seizoen op 1 set gereden.
Een opstapklasse met wat beperkingen op tuning en max op het aantal jaren deelname is een goed idee.
vb, stage 6 pro cilinder. -cilinderkop mag niet aangepast worden
-zuiger stage 6 pro
-enkel de uitlaatpoort mag bewerkt worden
stage 6 pro uitlaat en flens die men niet mag aanpassen.
En regelmatig alles laten demonteren na de race
Dan zou je de testbank weer tevoorschijn moeten halen en max vermogen/koppel moeten opgeven.