SBO Races - Slapgeouwehoer topic #7

Status
Not open for further replies.
Vandaag even wezen kijken bij de training en tot mijn grote verbazing zag ik veel nieuw asfalt! De hele buitenring is voorzien van een nieuw laagje. Schijnt nog wel glad te zijn. Mitchel gaat toch weer rijden, en dat is erg tof. Hij ging weer ouderwets hard rond en was lekker aan t spelen haha. Ook Sarik ging goed rond. Net als Mike in de S6. Wordt leuk morgen, ik heb er zin in!
 
Mitch! Je hebt gereden als een beest! Goed bezig hehe! Verder heel erg jammer dat ding van Remon kapot is gegaan in de kwali, krukaslagers verrot zijn dag zat er helaas op. Belooft wel weer veel goeds voor volgend jaar, eerste keer op zijn nieuwe zipje en gelijk een 3e tijd gereden!

Ook koel dat de van Wijk boys de yamaha eindelijk voorin hebben gekregen...een 1e plaats in de s6!
 
Mitch! Je hebt gereden als een beest! Goed bezig hehe! Verder heel erg jammer dat ding van Remon kapot is gegaan in de kwali, krukaslagers verrot zijn dag zat er helaas op. Belooft wel weer veel goeds voor volgend jaar, eerste keer op zijn nieuwe zipje en gelijk een 3e tijd gereden!

Ook koel dat de van Wijk boys de yamaha eindelijk voorin hebben gekregen...een 1e plaats in de s6!

ja eerste manche echt gevochten voor me 2de plekkie:P 2de manche brommer liep minder en dacht dat die aan het detoneren was dus rustig me 3de plek vast gehouden volgende race me eigen blok en een verse scooter en gaan we voor plek 1!
 
wat een toffe dag weer!
leuke battles gezien in de open70 en de stage6 cup..

ik ga nu aan de gang met de fotos, misschien dat ze vanavond al online staan :P
 
Super leuke dag weer gehad :D
Leuk om iedereen weer te zien en leuk voor al om te zien hoe de battles weer verliepen hihihi..
In het ''HOK'' was het weer ouwerwets bloedheet en gezellig :D
 
Goeie dagen gehad :). Zaterdag was een beetje dood door het weer en zaterdag nacht had niet zo lekker geslapen (lees op het asfalt :+) maar zondag was echt goeie! Alles ging goed naar mijn gevoel en wedstrijden waren leuk! Behalve de NSFjes haha.
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=OQrc14ybGQs"]YouTube - ‪Lelystad 10-07-2011 manche 1 onboard Sarik Roufs‬‏[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=HQOo2Tij-ms"]YouTube - ‪Lelystad 10-07-2011 manche 2 onboard Sarik Roufs‬‏[/ame]

Crash bij 13:55 :(



.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top