This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoer topic #7

Status
Not open for further replies.
ik heb met verschillende olien gereden en nog nooit big end problemen gehad(rijd ook met tm)

ik meng 2.5 procent en nog nooit problemen gehad!!!

tevens rijd ik lang met me zuiger!!! en ziet er nog goed uit!! moet zeggen weinig kapot gelopen spullen bij mij

ik rij bijna alle race's op Bo olie, mengverhouding 1 : 40.
Nooit problemen mee gehad!

ik denk dat de kwaliteit van mallossi beter is ,als veel andere merken.
zal door olie wel harder slijten,maar een half seizoen met een bigend???
ik heb wel is 2 seizoenen met een bigend gedaan, en is ie nog 1 of 2 keer vastgelopen wat ze ook niet lekker vinden.

Ik heb afgelopen jaar voor het eerst mijn krukas vervangen na 3 jaar trouwens dienst

BTW, raar dat Ronnie zelf het nog niet gemeld had maar ik was eergisteren bij hem, en ik zag dat hij een brand gaatje in zijn zadel had.

Nadat ik had gevraagd hoe het kwam vertelde hij dat hij tijdens de prijsuitreiking? in SPA zijn scooter even tegen een hek had gezet en toen hij terug kwam zag hij dat er een uitgedrukte peuk incl gaatje op zijn zadel lag.

Lekker hoor

Vond het wel effe nodig om te melden

Prachtig verhaal van je Gé.

Je had mij moeten horen over je uitremacties in de haarspeld over de speakers. Spektakel eerste klas!

Wat een verhaal Gé. Je kan zo redacteur worden<]

@ Gé: Prachtig verhaal, erg leuk om te lezen!! En echt tof dat je het Jos zo moeilijk kon maken de 2e manche.

@ Mitch: Jammer man, echt balen Ik moet toch wel hele grote sprongen maken om jouw plek een beetje in te gaan nemen haha.

Is het niet een idee om als SBO rijders wat meer van deze verhalen te 'publiceren' op bijvoorbeeld een site als racesport.nl?
Racesport.nl is volgens mij een van de grootste motorsport(nieuws) sites, bereiken daarmee veel mensen en het is vrij gemakkelijk om hier je verhaal met een mooie foto te zetten. Toch weer een stukje (gratis) promotie voor de scooterracerij denk....?

Zelf heb ik het ook een aantal keer gedaan en van afgelopen zondag had ik ook graag een artikel gepubliceerd op deze site, ware het niet dat mijn race er al na de vrije trainingen op zat

Misschien geven dit soort verhaaltjes toch weer wat meer prikkels richting potentiele nieuwe rijders en wellicht zelfs sponsors, aangezien je toch het 'grote' publiek bereikt...

In begin v/h seizoen werd dit wel gedaan, wrm het niet voort gezet is weet ik niet.

Klopt idd, volgens mij was JRS hier in ieder geval mee bezig, verder weet ik niet of er andere rijders zijn die dit ook deden....Volgende keer als ik rij zal ik in ieder geval een artikel sturen naar racesport.nl

Inderdaad zoals Rayman het aangeeft.
Zelf even sturen naar de redactie met een foto en het word geplaatst.

Je kan het ook altijd eerst aan mij sturen dan controleer ik het en stuur het voor je door.

Status
Not open for further replies.