Ik rij al vanaf mijn eerste wedstrijdt in de SOBW sport klasse in 1993 met Castrol.
Eerst omdat mijn studenten budget niet meer toeliet met de TTS en later met de A747.
Dit is volgens vele kenners verreweg de beste mengolie.
ik heb een aantal wedstrijden met gesponsorde olie gereden, alleen kreeg toen problemen met vastzittende zuigerveren, koolaanslag en big-end lagers die de geest gaven.
Toen snel weer terug naar de 747 en de sponsorstickers laten zitten
Ik meng 1:25 dit lijkt rijk maar geeft geen enkel meetbaar vermogens verlies, verder zitten er in de mengolie legio aditieven die zorgen voor een beter klopvastheid en minder slijtage.
Dus 1:25 met Castrol 747 en je lagers, zuigers en portemonee hebben een gezellige tijd.
jij waarschijnlijk dan ook
Prachtig verhaal van je Gé.
Je had mij moeten horen over je uitremacties in de haarspeld over de speakers. Spektakel eerste klas!
Wat een verhaal Gé. Je kan zo redacteur worden<]
@ Gé: Prachtig verhaal, erg leuk om te lezen!! En echt tof dat je het Jos zo moeilijk kon maken de 2e manche.
@ Mitch: Jammer man, echt balenIk moet toch wel hele grote sprongen maken om jouw plek een beetje in te gaan nemen haha.
In begin v/h seizoen werd dit wel gedaan, wrm het niet voort gezet is weet ik niet.
In begin v/h seizoen werd dit wel gedaan, wrm het niet voort gezet is weet ik niet.
hoe moet ik dat plaatse?
Niemand die komend weekend naar Juvaincourt gaat om te trainen/plezier/12h koers mee te rijden?
daar stond ergens iets teveel kracht op