Pff echt kut Tim!! Ik heb zelf ook eens zo'n foto van mezelf gezien. Die stond ongeveer net zo ver uit elkaar
Ik hoefde toen niet geopereerd te worden. En met veel rust heelt het prima. Wel echt balen dat het seizoen nu wel over is, zeker gezien het aantal rijders in de open70. Wordt wel even heel wat anders in Lelystad! Sterkte met je herstel man!
@ Pronk, echt super tof dat je mee deed. Ik kan mezelf goed vinden in je mening m.b.t. racen. Dus lekker die s6 machine opbouwen, dat loopt gewoon lekker. En dan lekker wat races meerijden en volgend jaar knallen!!
Nu even een kort verslag van mij dag.
Doordat het 's ochtends al redelijk vol was op het parkeerterrein (lees: de helft van het parkeerterrein) moesten wij achter de pitboxen staan. Lekker dichtbij, maar wat een stof van die crossers. Echt niet tof meer! Snap de circuiteigenaren ook niet helemaal dat er zoveel ruimte over gehouden is voor crossers die wouden trainen. Die kunnen mijns inziens beter naast de crossbaan staan.
Verder kwam ik er tijdens de eerste vrije training wel even achter dat het op een wat krappere baan een stuk zwaarder is met de open70 zip. Echt hard werken, wat het wel ontzettend leuk en weer uitdagend maakt! De Karsemeijer brommert reed erg lekker en ik kon in de trainingen goed m'n ritme vinden. Zo ook in de kwali. Helaas hingen er bij aanvang van de race nog geen tijden dus ik had geen idee waar ik moest starten.
Bij het opstellen bleek dat ik op de 5e plaats mocht starten. Had ik echt nooit verwacht!! Dus ik was helemaal happy. Ook omdat ik weet dat de scooter gewoon als een gek weg komt bij de start. Zo was het dit keer ook, alleen kwam ik erachter dat ik nog net niet genoeg lef had om mezelf er tussen te rammen. Dus ik sloot gewoon op de 5e positie aan achter Sarik, Jos, Ge en Mitch. De eerste twee rondjes heb ik flink genoten van de battles die ze voor mij hadden. Dat ging er lekker aan toe haha. Ik kon wonderbaarlijk goed aanhaken maar moest na een aantal ronden toch een gat laten. Ik kon het tempo niet meer volgen en de scooter liep niet al te best meer. Gelukkig had ik in de tussentijd wel een groot gat geslagen naar Timmy en Jimmy (toch leuk..) waardoor ik redelijk onbedreigd de 5e positie kon binnenhalen.
De tweede race begon weer erg lekker. Ik kwam weer bijzonder goed weg en kon wederom goed volgen. Helaas afgevlagd door de crash van Tim en dus weer overnieuw starten. Dit was eigenlijk een herhaling van de eerste start en toen het ritme er echt was kwam het bordje alweer met laatste ronde. Ik was behoorlijk verbaasd moet ik zeggen...ik denk dat we in totaal maar 6 á 7!!! rondes hebben gereden? Erg jammer, maar wel wederom een 5e plaats.
Doordat Gé niet voor het kampioenschap rijdt dus lekker punten kunnen scoren. Nu op naar Lelystad waar ik hoop weer net zo hard te kunnen gaan als normaal. Er zijn nog genoeg verbeter punten aan de machine dus we gaan aan de gang. Ik heb er al zin in!!