SBO Races - Slapgeouwehoer topic #6

Status
Not open for further replies.
Ik heb gisteravond toch maar me blok nog ff uit elkaar getrokken, ding is 1,5 seizoen niet uit elkaar geweest dus toch maar even reviseren. Moet nog wel hard sleutelen vandaag want er ligt nu dus een gesplitst blok en een frame met een radiateur erop :D

Zo ben benieuwd morgen :) Wel zin om wat platen te schieten!

Heeft iemand een tijdschema voor me? :)

Last edited:
Beste mensen..

Ik heb een vraag wij doen dit jaar voor het eerst mee kan er morgen deel genomen worden

aan de race zonder de training gevolgd te hebben?

Graag willen wij onze rijder laten rijden inschrijving is compleet.

was zeker lekker weekend. alleen helemaal gesloopt.

de uitslagen stage 6
1 mike m
2 patrick groen
3 richard vrolijk

open 70
1 sarik
2 jos
3 ik:D
jammer van tim die is helaas ongelukkig gevallen waardaar ze sleutelbeen is gebroken.
beterschap!

ben niet anders gewend van pronk, dat het een last minute hurry up job is

Is idd weer een haastklus geworden en daarom liep het hok weer voor geen meter, ik stuurde zelf ook voor geen meter maar heb wel fun gehad vandaag! Heb de meeste tijd besteed aan de blokjes van andere rijders de afgelopen dagen, en niet geheel zonder succes want Patco is 2e en 3e geeindigd in de s6 dus dat maakte mijn dag meer dan goed! Chapeau Pat, op naar het volgende podium! ;)

Oja en niet te vergeten...Mitch en EW gingen ook harder dan dat ik ze ooit heb zien rijden, echt supernetjes gereden dudes!

Ennuh...EW...heb ff Sander zijn foto's gekaapt en deze kan ik je niet onthouden, je staat er weer geniaal lekker op :+

2coiosz.jpg

Alle credits naar Sander voor dit KODAK-momentje! ;)

Justin Bieber met een Banaan?

Maaruh, goed gereden hoor EW.
Maar de meeste props voor Sarik. Deed Rik van R nog maar mee dan hadden we vast een leuke battle gezien om de eerste plaats.

Ik sta er zeker geniaal lekker op :~
Thanks Sander! En Pronk voor t posten. Heel fijn!

Doe later wel even kort verslag van m'n dag. Eerst fijn aan de arbeid...

Het was een mooie dag voor de rijders denk ik, maar organisatorisch minder.

Verder voor mij persoonlijk natuurlijk klote. Na een 2e plek op Zaterdag liep Zondag de Stalker stuk en vervolgens kom ik in de 2e manche ook nog ten val op de leenscooter en breek ik mijn sleutelbeen. Jammer maar het hoort erbij.

[ir]http://www.stichtingsbo.nl/downloads/tim/IMG_0579.JPG[/ir]
[ir]http://www.stichtingsbo.nl/downloads/tim/IMG_0580.JPG[/ir]
Staan een goede 5cm uit elkaar.

Jezus... echt een goeie klap geweest!

Wel erg tof dat Flippo-Jimmy na het contact z'n machine 180-graden draaide, en direct tegen de duin zette om je te assisteren. Ook erg netjes gereageerd door de wedstrijdleiding trouwens!

Ben druk bezig met de foto's. Halverwege de week hoop ik de foto's klaar te hebben en zal ik ze direct hier in het topic zetten. De foto's zijn op groot formaat tevens via een PM met een mailadres op te vragen tegen die tijd.

Ik heb iig goed m'n harses verbrand!! +pippi+

Jezus... echt een goeie klap geweest!

Wel erg tof dat Flippo-Jimmy na het contact z'n machine 180-graden draaide, en direct tegen de duin zette om je te assisteren. Ook erg netjes gereageerd door de wedstrijdleiding trouwens!

Ja klopt. Ik kwam ten val soort van door hem hij raakte net de curb gleed weg en ik kon er niet meer omheen dus boem-krak-au. Hij is zich ook doodgeschrokken denks. Was ook wel een nare val.

Was wel vaag om Jim luid schreeuwend boven mijn helm te zien. Ik ben niet out geweest maar was wel ff van de kaart.

Ja klopt. Ik kwam ten val soort van door hem hij raakte net de curb gleed weg en ik kon er niet meer omheen dus boem-krak-au. Hij is zich ook doodgeschrokken denks. Was ook wel een nare val.

Was wel vaag om Jim luid schreeuwend boven mijn helm te zien. Ik ben niet out geweest maar was wel ff van de kaart.

Goed klote man, je ging echt hard rond iig! Ik moet eens ff goed denken wat ik ga doen, als ik in de top5 wil meedraaien @ open70 moet ik er echt een bak geld tegenaan gaan gooien. Inmiddels is echt alles in mijn blok (behalve de snaar en zuiger) 2 seizoenen oud en doet het gewoonweg niet meer wat het zou moeten doen. Daarnaast moet ik dan minimaal 10kg lozen en veel gaan trainen, sturen ging aan het einde van de dag wel ok maar lang niet zoals het 'vroeger' ging :P

Vond het rijden zelf wel weer heel erg tof, lelystad sla ik over, maar denk dat ik er op Veldhoven of anders zeker in Spa wel weer bij ben. Waarschijnlijk dan wel in de stage6 cup omdat ik daar met het huidige materiaal prima mee kan komen als ik weer ff een beetje leer sturen :D

Voorlopig is het plan denk ik om dit seizoen nog 2 of 3 races te pakken om weer in het ritme te komen. Dan hopelijk volgend jaar weer full pull in de open70!

Status
Not open for further replies.
Back