of een dunne met veel geld
hehe lol
@ Mitch : Ik ben altijd te fanatiek met alle sporten, als ik ergens niet voorin mee kan draaien vind ik het veel minder leuk. Bij mij moet het ergens om gaan...dat herken jij vast wel! Buiten het feit dat ik het qua stuurkunsten op het moment ook niet zal redden om jullie bij te houden is de scoot gewoon helemaal op. Zoals je wel hebt gezien is echt alles gaar en versleten aan het ding hehe! Dus als ik dan een keer met een daglicentie kom rijden rij ik liever ergens waar ik met het huidige materiaal en stuurkunsten in de top5 kan meedraaien. Dus misschien schop ik het RT blok wel opzij voor nu
Dat herken ik zeker. daarom heb ik er ook weer bakken met geld erin gestopt
maar wel leuk dat je stage 6 gaat rijden kan ik eens naar jou kijken!
Het was een mooie dag voor de rijders denk ik, maar organisatorisch minder.
Verder voor mij persoonlijk natuurlijk klote. Na een 2e plek op Zaterdag liep Zondag de Stalker stuk en vervolgens kom ik in de 2e manche ook nog ten val op de leenscooter en breek ik mijn sleutelbeen. Jammer maar het hoort erbij.
Staan een goede 5cm uit elkaar.
als het goed is wel
denk dat Twan daarmee bezig is.
als het goed is wel
denk dat Twan daarmee bezig is.
Goed klote man, je ging echt hard rond iig! Ik moet eens ff goed denken wat ik ga doen, als ik in de top5 wil meedraaien @ open70 moet ik er echt een bak geld tegenaan gaan gooien. Inmiddels is echt alles in mijn blok (behalve de snaar en zuiger) 2 seizoenen oud en doet het gewoonweg niet meer wat het zou moeten doen. Daarnaast moet ik dan minimaal 10kg lozen en veel gaan trainen, sturen ging aan het einde van de dag wel ok maar lang niet zoals het 'vroeger' ging
Vond het rijden zelf wel weer heel erg tof, lelystad sla ik over, maar denk dat ik er op Veldhoven of anders zeker in Spa wel weer bij ben. Waarschijnlijk dan wel in de stage6 cup omdat ik daar met het huidige materiaal prima mee kan komen als ik weer ff een beetje leer sturen
Voorlopig is het plan denk ik om dit seizoen nog 2 of 3 races te pakken om weer in het ritme te komen. Dan hopelijk volgend jaar weer full pull in de open70!
Vanaaf doe ik de uitslagen