This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoer topic #6

Status
Not open for further replies.
of een dunne met veel geld

hehe lol

@ Mitch : Ik ben altijd te fanatiek met alle sporten, als ik ergens niet voorin mee kan draaien vind ik het veel minder leuk. Bij mij moet het ergens om gaan...dat herken jij vast wel! Buiten het feit dat ik het qua stuurkunsten op het moment ook niet zal redden om jullie bij te houden is de scoot gewoon helemaal op. Zoals je wel hebt gezien is echt alles gaar en versleten aan het ding hehe! Dus als ik dan een keer met een daglicentie kom rijden rij ik liever ergens waar ik met het huidige materiaal en stuurkunsten in de top5 kan meedraaien. Dus misschien schop ik het RT blok wel opzij voor nu

Dat herken ik zeker. daarom heb ik er ook weer bakken met geld erin gestopt
maar wel leuk dat je stage 6 gaat rijden kan ik eens naar jou kijken!

Dat herken ik zeker. daarom heb ik er ook weer bakken met geld erin gestopt
maar wel leuk dat je stage 6 gaat rijden kan ik eens naar jou kijken!

Nog niets is zeker, maar ik verwacht er in Spa 100% zeker weer bij te zijn en misschien in Veldhoven als ik er financieel weer een beetje goed voor sta

Sleutelbeenbreuk is echt vervelend. Moet je er niet aan geopereerd worden? Of volstaat alleen een mitella? Ik heb vorig jaar bijna 4 weken in een mitella moeten lopen en bij mij zaten de bothelften niet zover van elkaar als bij jou.
Je gaat iig een paar fijne weken tegemoed zo. Slapen is een drama.

Sterkte..

ik ging idd endurance rijden
samen met Meran.. eigenlijk op de 2e zip van Sarik.. maar daar reed ik 2x de koppakking uit (sorry).. 1x in de kwali en 1x tijdens de eerste 5 rondjes van de endurance al.
toen mochten we Tom zn stage6 scootah lenen ( thnx tom!) en daar hebben we mee verder gereden..

2e geworden, van de 4 scooters.. maargoed :+
1e keer Berghem voor Meran en mijzelf, dus ging niet onaardig.. uiteindelijk rondjes gereden van 59.2 ofzo?

was helemaal dood daarna

ps. de paar fotos die ik gemaakt heb gister staan zo op de site..
ik heb helaas weinig tijd gehad om echt toffe fotos te maken, dus heb maar snel wat geschoten..
Mandy heeft wat fotos van de endurance gemaakt!

je weet toch wel dat je maximaal maar 2 daglisencies per seizoen kan krijgen? Of ga je nog een jaar lisencie nemen. Anders kan je nog maar 1x.

super dagen gehad !
heerlijk weer !
het kon niet stuk
Sarik deed het super kan denk ik niet veel beter
en jammer van Tim zijn seizoen dit is echt zuur voor hem !
maar hij was ook wel heel erg aan het pushen
maja dat is racen
volgende keer ben ik er misschien weer bij

Status
Not open for further replies.