This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoer topic #6

Status
Not open for further replies.

Ach...ik heb nog nooit iets gesloopt in mijn blok, enige waardoor ik (technisch) ben uitgevallen is een benzinekraan die niet goed zat +ralf+ Als je spullen goed monteerd doe je er langer mee hehe!

Maar ik compenseer mijn DNF's natuurlijk door geregeld te crashen! (ik maak hem zelf maar ff af )

Naaldlager gesprongen, bijna 2 jaar geleden denks. Dus blok moet open en nieuwe cylinder erop

Als je alles hebt liggen is dat zo gebeurt toch? Kijk maar wat je wilt, heb evt nog wel een avondje vrij dus PM maar als je het door wilt zetten

Fffffffffffflip

Ik heb nog wel een draaiend blokkie.. alleen ff ontsteking en overbrenging erop/in Yes en dan gaan we vrijdag avond Amsterdam in! zaterdag brak bij Sobw kijken en zondag zelf knallen nou ja knallen, my ambition is bigger than my talent8)

Was wel een Polini naaldlager inderdaad, want dat was volgens Twins "de beste" in de business, kon je prima een seizoen mee doen. Wel seund, zo'n klein kut ding dat vervolgens je hele blok verneukt. Maargoed, op een dag zullen jullie mij weer van de achterkant kunnen bewonderen

Tevens zijn wij op zoek naar iemand uit de Racerij, die voor alle races een beetje de pagina upto-date wilt houden

Status
Not open for further replies.