This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoer topic #5

Status
Not open for further replies.
Topper, moet helemaal goedkomen volgend seizoen!

Even tussendoor,

Is er in de reglementen rekening gehouden met de nieuwe raceoveralls van stage6? Die zijn namelijk wit/oranje/grijs. Als de scooters zwart moeten blijven kies ik voor een ander pak.

Als dit een typische RV vraag is zal ik hem ook even contacten..

Patrick

moet je eerst betalen en krijg je dan pas de papieren want vorige jaar moest je pas betalen als je je technische keuring op had gestuurd en toen pas betalen mvg mitchell (alles moest in 1 keer opgestuurt worden pasfoto,keuringen geld overmaken)

Hier is nog geen duidelijkheid over en in het reglement staat er voor zover ik weet niks over. Ik kijk het even voor je na en laat je dan nog wat weten.

Stuur me even een mail op: tim@stichtingsbo.nl dan kan ik je via mail ook beantwoorden.

Wie heeft zich btw ook al ingeschreven?

Momenteel hebben we al 71 inschrijvingen voor races en sprints binnen en ieder uur komen er tot nu 2 á 3 bij

Maak haast

Ben ik achteraan aan het gaan inderdaad.

Ik wil even de exacte die er ingeleverd is hebben en dan regel ik het voor jullie.

Specifieke reglementen staan goed online jongens

Deze fout in de reglementen van de open 70 is er nog steeds niet uitgehaald:

7SC 4 CARBURATEUR
Er mag niet meer dan 1 carburateur zijn gemonteerd. De doorlaatdiameter van de carburateur mag maximaal 19 mm zijn aan beide zijden.

De carb hoeft in de open 70 al jaren maar aan één kant 19mm te zijn, maar nog steeds staat het verkeerd in het reglement.

Heb hiervoor contact gehad met Vinnie, op zijn verzoek ook door gestuurd naar Tim & Kees.
t'zal binnenkort wel rechtgezet worden.

Status
Not open for further replies.