This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoer topic #5

Status
Not open for further replies.
Nee zeker niet. Dat zal wel het laatste zijn. Als ik het financieel in orde zou hebben zou ik zekerweten meerijden. Dit gaat nu gewoonweg niet lukken. Hoe graag ik het ook wil..
Ik hoop in de loop van het seizoen nog een paar wedstrijden te rijden. Maar dat zien we tegen die tijd wel.
Daarnaast probeer ik iig alles voor volgend jaar wel rond te krijgen. Maar angst.. Nooit!

Nou... ik heb iig financiele angst gekregen, manmanman...

Ej berre... jij ook weer onlijn? Ben je er op berghem? kom dan ook een pilsje meedrinken

Ja ik dacht laat ik maar weer is inloggen 8)
Het was wel de bedoeling om aanwezig te zijn, maar hoorde zonet dat ik naar de SBK op Assen ga :7

moeten het biertje even uitstellen, maar komt goed!

dames en heren aankomende woensdag organiseerd iemand van 2race een trainings avond op lelystad het is van 5 tot 9 en kost 20 euro. inschrijving is van te voren noodzakelijk want is maar een beperkt aantal rijders mvg mitchell

Jammer dat ik moet werken! had zo mijn racer van vorig jaar kunnen pakken om een paar rondjes te knallen, gewoon voor de fun!

volgens mij waren daar een aantal dagen per jaar waar getraind konden worden. Dit geld volgens mij voor alle takken de de auto/motorsport die zo'n dag konden huren/claimen....

Status
Not open for further replies.