Spasta 6.74 @ 150 meter 31 March 2010 #662 rensdejong said: Ik kan helaas door mijn werk niet naar Juvaincourt, Weet iemand of je ergens anders kan trainen op zondag of maandag? Gr. Click to expand... Tegenwoordig kan je op maandag & donderdag in Francorchamps trainen maar het is niet meer elke maandag/donderdag. Volgende trainingsdagen (april) in Spa-Francorchamps staan vast: 1 April 12 April 26 April 29 April FrankSpeedrox said: Iemand nog een verse Stage 6 PVL liggen? Click to expand... Pia of Mina?
rensdejong said: Ik kan helaas door mijn werk niet naar Juvaincourt, Weet iemand of je ergens anders kan trainen op zondag of maandag? Gr. Click to expand... Tegenwoordig kan je op maandag & donderdag in Francorchamps trainen maar het is niet meer elke maandag/donderdag. Volgende trainingsdagen (april) in Spa-Francorchamps staan vast: 1 April 12 April 26 April 29 April FrankSpeedrox said: Iemand nog een verse Stage 6 PVL liggen? Click to expand... Pia of Mina?
D didi #24 Well-Known Member 31 March 2010 #664 FrankSpeedrox said: Pia Click to expand... weet nog ergens een pia ontsteking liggen . moet het een nieuwe zijn? of maakt het niet echt uit?
FrankSpeedrox said: Pia Click to expand... weet nog ergens een pia ontsteking liggen . moet het een nieuwe zijn? of maakt het niet echt uit?
Robinho.! Oude garde 31 March 2010 #665 Niek said: als jij komt blijf ik zeker thuis Click to expand... Niet zo he :X
Renssidiemaxi Well-Known Member 31 March 2010 #666 rensdejong said: Ik kan helaas door mijn werk niet naar Juvaincourt, Weet iemand of je ergens anders kan trainen op zondag of maandag? Gr. Click to expand... Je kan eventeul de sobw race in Brakel meepakken
rensdejong said: Ik kan helaas door mijn werk niet naar Juvaincourt, Weet iemand of je ergens anders kan trainen op zondag of maandag? Gr. Click to expand... Je kan eventeul de sobw race in Brakel meepakken
big-t EPC 31 March 2010 #667 Niek said: als jij komt blijf ik zeker thuis Click to expand... en ik kom express om jou te etsen
rensdejong Well-Known Member 31 March 2010 #668 Ja Rens ik ga liever eerst even trainen en dan pas wedstrijd maar tog bedankt. Oke, bedankt Spasta dan bel ik wel even naar Spa.
Ja Rens ik ga liever eerst even trainen en dan pas wedstrijd maar tog bedankt. Oke, bedankt Spasta dan bel ik wel even naar Spa.
cunoh Thoms Racing! 1 April 2010 #669 Even een kort berichtje vanaf mijn kant.. Ik stop per direct met racen. De redenen zullen binnenkort even in een statement gezet worden.. Thnx voor de toffe tijd allemaal!
Even een kort berichtje vanaf mijn kant.. Ik stop per direct met racen. De redenen zullen binnenkort even in een statement gezet worden.. Thnx voor de toffe tijd allemaal!
Bart#54 Well-Known Member 1 April 2010 #670 cunoh said: Even een kort berichtje vanaf mijn kant.. Ik stop per direct met racen. De redenen zullen binnenkort even in een statement gezet worden.. Thnx voor de toffe tijd allemaal! Click to expand... Weet jij toevallig wat voor dag het vandaag is??
cunoh said: Even een kort berichtje vanaf mijn kant.. Ik stop per direct met racen. De redenen zullen binnenkort even in een statement gezet worden.. Thnx voor de toffe tijd allemaal! Click to expand... Weet jij toevallig wat voor dag het vandaag is??
Sjengkie EPC #4 2 April 2010 #672 nu niet meer+ralf+ ENNUH!!!!! weet iemand als er de mogelijkheid is om op maandag ergens te trainen!? Last edited: 2 April 2010
nu niet meer+ralf+ ENNUH!!!!! weet iemand als er de mogelijkheid is om op maandag ergens te trainen!?
Niek Well-Known Member 2 April 2010 #673 Robinho.! said: Niet zo he :X Click to expand... Dat bepaal ik zelf wel :+ big-t said: en ik kom express om jou te etsen Click to expand... Geef jij eerst maar eens een tosti die je al 2 jaar beloofd :+
Robinho.! said: Niet zo he :X Click to expand... Dat bepaal ik zelf wel :+ big-t said: en ik kom express om jou te etsen Click to expand... Geef jij eerst maar eens een tosti die je al 2 jaar beloofd :+
rensdejong Well-Known Member 2 April 2010 #674 Sjengkie said: nu niet meer+ralf+ ENNUH!!!!! weet iemand als er de mogelijkheid is om op maandag ergens te trainen!? Click to expand... Spa en Emmen zoizo niet, als iemand wat weet??
Sjengkie said: nu niet meer+ralf+ ENNUH!!!!! weet iemand als er de mogelijkheid is om op maandag ergens te trainen!? Click to expand... Spa en Emmen zoizo niet, als iemand wat weet??
ZipSP Tuning #33 3 April 2010 #675 rensdejong said: Spa en Emmen zoizo niet, als iemand wat weet?? Click to expand... Je zou naar marche en famenne kunnen bellen. Dat is een baan in belgie. Ze spreken alleen wel frans daar door de telefoon.
rensdejong said: Spa en Emmen zoizo niet, als iemand wat weet?? Click to expand... Je zou naar marche en famenne kunnen bellen. Dat is een baan in belgie. Ze spreken alleen wel frans daar door de telefoon.
Renssidiemaxi Well-Known Member 3 April 2010 #676 ik ga zaterdag 17 april traine op emmen als dat mogelijk is. Eerste meters op de race zip
Renssidiemaxi Well-Known Member 3 April 2010 #677 Wordt aanstaande. zaterdag 17april is er geen mogelijkheid omtetrainen daar