Onze blokjes scoorden met standaard kop, standaard poortoutlet, standaard zuiger ook ruim 20pk...
Wat je zegt over de 7-t inrichting, vol&oplassen...: kijk, dat is ook een tak van de sport heh... slimmer & vindingrijker zijn dan de tegenstander
Effe kijken.. als je het hele seizoen wil rijden kan je hem misschien wel paar races lenen....Hier staat t ding nog steeds zoals die neergezet is. Ik zit sterk met de drang om toch een vol seizoen te rijden. In dat geval moet ik opschieten als een malle. Heeft iemand nog een s6 ontsteking liggen?? Pm maar.
Ik heb nog een gloednieuwe liggen......Waar laten jullie je pak maken, die van mij is namelijk door op een plek en wil hem laten repareren.
Pronk... als jij gaat rijden, ook met R/T of toch een lekker standaard speedblok wat niet stuk te krijgen isIk denk dat we 1 of 2 r/t's zullen zien.
@ Sjeng en Tim: Ik weet dat jullie er ook gewoon mee rijden maar ik zag vorig jaar al wel dat er een bak meer vermogen uit komt dan uit die van mij. En het was voor mij niet meer bij te sturen helaasDaarnaast zullen er vast wel redelijk wat al met de RT cilinder rijden als deze er is. Bij jullie is die er ten slotte ook al Sjeng.
Maar goed, we zullen zien wat het wordt. Als het nog wat wordt...
@ Sjeng en Tim: Ik weet dat jullie er ook gewoon mee rijden maar ik zag vorig jaar al wel dat er een bak meer vermogen uit komt dan uit die van mij. En het was voor mij niet meer bij te sturen helaasDaarnaast zullen er vast wel redelijk wat al met de RT cilinder rijden als deze er is. Bij jullie is die er ten slotte ook al Sjeng.
Maar goed, we zullen zien wat het wordt. Als het nog wat wordt...
Ik wou zeggen. Ik reed niet std. kwa tuning. Maar poort layout, kop en zuiger waren allemaal origineel vorig jaar.
Soms kan je beter met 18pk rijden dan met 21pk. Liever een breed vermogen dan piek vermogen.
En dat is juist de kracht van de RT cilinder, ik had op een gegeven moment 20pk met een powerband van 2000 toeren ofzo 8P Het begint nu echt weer te kriebelen trouwens...aanstaande zondag maar eens de schuur opruimen en het ding uitelkaar slopen!
Ja dat klopt wel.
Ga je open70 rijden met dat blok of kom je keer in de Pro buurten?