dan verlies je veel plekkies
bij een normale race kun je van te voren wel kiezen wat voor banden je gebruikt mits dit volgens regelement mag. (banden merk en type)
of het weer moet al zo erg slecht zijn dat de race voortijdig word beeindigd , en je zo nog snel kunt wisselen.
Zo is het maar net
Ik denk dat je van 15-16pk tot wel 20pk moet denken alleen. Je berijkt de top/middenmoot/achterhoede niet alleen door je vermogen in orde te hebben, er komt ook een stukje stuurwerk aan te pas.
Namen noem ik niet, maar er rijden mensen achteraan met meer dan 20pk en er rijden mensen vooraan die de 20pk nog nooit gezien hebben.
En natuurlijk zul je om te winnen echt wel vermogen nodig hebben, maar zoals de Italianen hebben laten zien toen ze te gast waren is dat vermogen lang niet alles is.
Met een Jog kom je ook al een heel eind
Ik heb eigenlijk alleen maar zipjes de sloot in zien gaan tot nu toeJawel hoor, maar die eindigen altijd naast het asfalt/in de sloot.
pktjew of 18
Zo is het maar net
Ik denk dat je van 15-16pk tot wel 20pk moet denken alleen. Je berijkt de top/middenmoot/achterhoede niet alleen door je vermogen in orde te hebben, er komt ook een stukje stuurwerk aan te pas.
Namen noem ik niet, maar er rijden mensen achteraan met meer dan 20pk en er rijden mensen vooraan die de 20pk nog nooit gezien hebben.
En natuurlijk zul je om te winnen echt wel vermogen nodig hebben, maar zoals de Italianen hebben laten zien toen ze te gast waren is dat vermogen lang niet alles is.