SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
geloof dat dat al 3 jaar zo is. Komt vaak doordat er mensen racen die ook werken bij bv fred motoren, eursoscooters etc etc. Die weten dingen eerder dan ons helaas, en de reden waarom? you tell me

Even een serieuse vraag :) of moet ik die ergs anders vragen bv aan johan. Wordt er nu door de organisatie bekenen of de ontstekingen vrij worden? omdat ze niet leverbaar zijn ? Of wordt dit lastig ivm sponsor sa
de eerste wedstrijd is pas over 2 maanden, dus daar ga ik nog niks over zeggen.

de eerste wedstrijd is pas over 2 maanden, dus daar ga ik nog niks over zeggen.

Eigenlijk zal het dus zoiets worden dat als ze tot een bepaald moment voor de eerste race niet leverbaar blijken te zijn, en besloten gaat worden voor 1 of 2 races de regel met betrekking tot dat onderdeel niet te handhaven in de desbetreffende klasse.

Weet iedereen gelijk hoe of wat, oftewel: Als ze wel weer leverbaar zijn voor de aanvang van het seizoen moet je er alsnog 1 kopen, zijn ze dat niet, mag je met een ander product blijven rijden totdat ze wel leverbaar zijn. Je moet er dus hoe dan ook 1 aanschaffen, zolang ze niet leverbaar zijn is het overmacht en wordt daar door de TC tijdelijk een oplossing voor gegeven.??

Maak dus geen storm in een glas water, alles komt vast en zeker goed. Het komt al jaren goed, dus nu ook :!

ik dacht dat jij gesponsord werd
Iedereen toch? door jezelf, je baas, de belastingdienst of je werkgever ;)

Weetje wat het een beetje is.

Mensen gaan weer beetje op het laatste moment hoop onderdelen bestellen en dan is er wel eens wat niet op voorraad.

Je kan ook gewoon in nov-dec al je spul halen. dan is 9-10 keer alles gewoon op voorraad.

Dat de SBO minder van weet van levering van onderdelen dan menig racer hier. komt zoals Kenny al aangeeft omdat ze bij dealers werken.

Sander/Pronk. het verbaast me totaal niks dat jullie alles al weten. want daar hebben jullie fred voor. neem aan dat je die zo nu en dan spreekt ivm RT cilinder gebeuren.

Maak dus geen storm in een glas water, alles komt vast en zeker goed. Het komt al jaren goed, dus nu ook :!
Daarom snap ik de comotie ook niet elk jaar. Want het is elk jaar dezelfde discussie, waarbij ik elk jaar hetzelfde antwoord geef. En toch is er elk jaar weer deze discussie, waar iedereen het antwoord al op weet. Eerst waren het de krukassen, daarna de uitlaten, daarna de pakken en nu weer wat anders.

Weetje wat het een beetje is.

Mensen gaan weer beetje op het laatste moment hoop onderdelen bestellen en dan is er wel eens wat niet op voorraad.

Je kan ook gewoon in nov-dec al je spul halen. dan is 9-10 keer alles gewoon op voorraad.

Dat de SBO minder van weet van levering van onderdelen dan menig racer hier. komt zoals Kenny al aangeeft omdat ze bij dealers werken.

Sander/Pronk. het verbaast me totaal niks dat jullie alles al weten. want daar hebben jullie fred voor. neem aan dat je die zo nu en dan spreekt ivm RT cilinder gebeuren.

staan al in bestelling vanaf dec ;) maakt verder niet uit dat kan jij ook niet weten :).
Overigens is geen aanval naar de sbo :) was meer even dat ze er niet zijn al enige tijd en dat er tot nu toe geen zicht was op uitlevering :)
En dus vroeg ik me persoonlijk alleen af of de tc er mee bezig was

staan al in bestelling vanaf dec ;) maakt verder niet uit dat kan jij ook niet weten :).
Overigens is geen aanval naar de sbo :)

Okeej. :) de mijne heb ik sinds eind november in huis.

Maar voor me spare blok moet ik er dus ook nog 1 hebben. maar dat gaat dus nu nog effe niet lukken zo te lezen.

En dat niet iedereen in 1x een zak geld heeft om alles aanteschaffen. Ik moet er ook nog 1, maar als ik het zo hoor zal dat nog wel ff duren :+.

met alleen een stage 6 grondplaat zal het vermogen niet echt wreed zijn, denk je niet?

of is de rest ergens verstopt?

ja maar zonder cilinder valt er weinig te rijden...en dat is het probleem, dat ik straks voor de eerste wedstrijd een hok klaar heb staan om is goed op zn staart te trappen met of zonder rt alleen om voor een wedstrijd een nieuwe onsteking te moeten kopen die ik daarna toch niet meer gebruik dat vind ik een beetje zonde.

no offense tegen de sbo, die kan hier niks aan doen...alleen heeft stage 6 weer niks leverbaar aan het begin van het seizoen...wel een nieuwe cup alleen geen onderdelen en dat is jmmr....

Met een racing cilinder ben je ook reglementair in de pro.
Ik neem aan dat je die nog wel hebt liggen van vorig jaar.
En anders is de cilinder in elk geval goedkoper dan een ontsteking.

Status
Not open for further replies.
Back