dus gewoon vrij zou ik dan zeggen zodat ik en k denk ook andere niet speciaal een nieuwe pvl hoeven te kopen
Waarom zou het niet aantrekkelijk zijn buiten de cilinder om in de pro te gaan rijden? Er zijn nog meer dingen toegestaan dan alleen een RT cilinder. Het kan zijn dat er nog meer mensen in de pro gaan rijden daarvoor, alleen kun je op de site maar voor 1 stage6 cup inschrijven. Mischien zijn er wel meer, maar is dat nog niet bekend.
dan weten jullie iig meer dan wij...
als iemand het online formulier invult, en niet betaald of iets vermeld, weet ik idd niet waar hij thuishoort. Feit is idd dat de racer's altijd op het laatste moment nog ff alles in orde willen hebben. Maar daar heb ik al een oplossing voor. Als je de eerste wedstrijd niet alles in orde hebt, betaal je gewoon 35 euro extra. Ik heb er geen behoefte meer aan om in de laatse week nog hard te gaan lopen voor mensen die een half jaar de tijd hebben gehad, om alles op orde te brengen.kenny jij houd dat toch netjes bij staat onder het topic inschrijvingen al twee man op pro klasse. Neem aan dat iedereen wel zo slim is om dat te noteren op een formulier ondanks dat het er mis niet direct op vermeld staat . Anders vind ik het vreemd waarom er toch twee man al onder de lijst staan van de pro . Ach we zijn allemaal niet zo snel dus je zal nog op een hoop formulieren moeten ontvangen .
Waarom zou het niet aantrekkelijk zijn buiten de cilinder om in de pro te gaan rijden? Er zijn nog meer dingen toegestaan dan alleen een RT cilinder. Het kan zijn dat er nog meer mensen in de pro gaan rijden daarvoor, alleen kun je op de site maar voor 1 stage6 cup inschrijven. Mischien zijn er wel meer, maar is dat nog niet bekend.
Wij weten net zoveel als jullie en soms nog minder. Ik geloof dat dat al jaren bekend is.
Dan bij deze...de rotors zijn uitverkocht en de 1e serie RT cilinders zijn al toegekend aan buitenlandse raceteams
vinden wij ook