SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
oke maar iemand die weet hoe het nu met de rt cup zit, ik wil namelijk wel rijden in de rt cup maar als er geen cilinders leverbaar zijn heb ik geen trek om een pvl te kopen voor 1 wedstrijd zodat ik in de basic kan starten met mijn oude blok...
 
cilinder is voorlopig niet op voorraad:) en verder een stage 6 ontsteking is ook niet meer op voorraad bij de dealers van stage 6 in ned:P dus gaat als vanouds. En zal er ook een oplossing waarschijnlijk moeten komen voor de ontsteking.
 
Ik sta nu ingeschreven in de S6 pro cup maar ga mijzelf dene ik overschrijven naar de open70 cup. De 1e serie cilinders(100stuks) zijn nu in productie maar ze zijn al op voorhand verkocht aan raceteams in het buitenland geloof ik, grgote kans dat er niets overblijft voor ons Nederlanders. De volgende serie gaat waarschijnlijk pas over een maand in productie dus voordat die op de markt ligt is het zeker al halverwege April lijkt mij.

Aangezien ik geen zin heb om in mijn eentje de pro-cup te gaan rijden ga ik mij maar mengen tussen de grote jongens denk ik :)
 
dus gewoon vrij zou ik dan zeggen zodat ik en k denk ook andere niet speciaal een nieuwe pvl hoeven te kopen


ach die discussie winnen we toch niet :) ondanks dat het stage 6 materiaal weer eens super op voorraad is.
En dan is het wel weer zo dat je twee wedstrijden mag rijden met een malossi en dan als nog verplicht bent om een stage 6 te kopen indien ze weer is op voorraad zijn :)
En als argument krijg je dan had je maar eerder moeten zijn :D of je moet niet zeuren had je maar geen stage 6 moeten gaan rijden :)
 
Waarom zou het niet aantrekkelijk zijn buiten de cilinder om in de pro te gaan rijden? Er zijn nog meer dingen toegestaan dan alleen een RT cilinder. Het kan zijn dat er nog meer mensen in de pro gaan rijden daarvoor, alleen kun je op de site maar voor 1 stage6 cup inschrijven. Mischien zijn er wel meer, maar is dat nog niet bekend.
 
Waarom zou het niet aantrekkelijk zijn buiten de cilinder om in de pro te gaan rijden? Er zijn nog meer dingen toegestaan dan alleen een RT cilinder. Het kan zijn dat er nog meer mensen in de pro gaan rijden daarvoor, alleen kun je op de site maar voor 1 stage6 cup inschrijven. Mischien zijn er wel meer, maar is dat nog niet bekend.

kenny jij houd dat toch netjes bij ;) staat onder het topic inschrijvingen al twee man op pro klasse. Neem aan dat iedereen wel zo slim is om dat te noteren op een formulier ondanks dat het er mis niet direct op vermeld staat :P. Anders vind ik het vreemd waarom er toch twee man al onder de lijst staan van de pro :). Ach we zijn allemaal niet zo snel dus je zal nog op een hoop formulieren moeten ontvangen :P.
 
dan weten jullie iig meer dan wij...

Wat is de info van de SBO die jullie gekregen hebben van SA? Het is namelijk voor de hand liggend dat de SBO meer nuttige info heeft dan wij als consumenten kunnen verkrijgen.

Richard baseert zijn informatie op wat rondbellen met winkeliers. Als die allemaal PVL's in backorder hebben staan, lijkt de conclusie logisch dat ze niet voorraadig zijn bij Scooter Attack. Voor de rest kan ik er zelf niet over oordelen omdat ik alle onderdelen al in huis heb, maar het lijkt me wel handig om als organisatie even te polsen hoe of wat. Iedereen bouwt nu zijn scooter weer op volgens het 2009-reglement, duidelijkheid en "up to date" info mbt tot de levertijden en beschikbaarheid van reglementair verplichte onderdelen is dan wel fijn.
 
klopt info komt van rond bellen :) en dat ik zelf niets kan bestellen bij een scooterdealer :) omdat ze niet meer op voorraad zijn :). Datum is niet bekend bij hun wanneer ze er weer zijn :)
 
kenny jij houd dat toch netjes bij ;) staat onder het topic inschrijvingen al twee man op pro klasse. Neem aan dat iedereen wel zo slim is om dat te noteren op een formulier ondanks dat het er mis niet direct op vermeld staat :P. Anders vind ik het vreemd waarom er toch twee man al onder de lijst staan van de pro :). Ach we zijn allemaal niet zo snel dus je zal nog op een hoop formulieren moeten ontvangen :P.
als iemand het online formulier invult, en niet betaald of iets vermeld, weet ik idd niet waar hij thuishoort. Feit is idd dat de racer's altijd op het laatste moment nog ff alles in orde willen hebben. Maar daar heb ik al een oplossing voor. Als je de eerste wedstrijd niet alles in orde hebt, betaal je gewoon 35 euro extra. Ik heb er geen behoefte meer aan om in de laatse week nog hard te gaan lopen voor mensen die een half jaar de tijd hebben gehad, om alles op orde te brengen.
 
Dan bij deze...de rotors zijn uitverkocht en de 1e serie RT cilinders zijn al toegekend aan buitenlandse raceteams :)
 
Waarom zou het niet aantrekkelijk zijn buiten de cilinder om in de pro te gaan rijden? Er zijn nog meer dingen toegestaan dan alleen een RT cilinder. Het kan zijn dat er nog meer mensen in de pro gaan rijden daarvoor, alleen kun je op de site maar voor 1 stage6 cup inschrijven. Mischien zijn er wel meer, maar is dat nog niet bekend.

ja maar zonder cilinder valt er weinig te rijden...en dat is het probleem, dat ik straks voor de eerste wedstrijd een hok klaar heb staan om is goed op zn staart te trappen met of zonder rt alleen om voor een wedstrijd een nieuwe onsteking te moeten kopen die ik daarna toch niet meer gebruik dat vind ik een beetje zonde.

no offense tegen de sbo, die kan hier niks aan doen...alleen heeft stage 6 weer niks leverbaar aan het begin van het seizoen...wel een nieuwe cup alleen geen onderdelen en dat is jmmr....
 
Wij weten net zoveel als jullie en soms nog minder. Ik geloof dat dat al jaren bekend is.

Dan vraag ik me eerlijkgezegd af hoe dit kan gebeuren. Ik snap dat wij als consumenten (die ook in veel gevallen werkgerelateerde afnemers zijn van groothandels) soms beter op de hoogte zijn van de beschikbaarheid & levertijd van onderdelen omdat het tenslotte onderdeel van je baan/branche is.

Ligt dit dan aan de informatieverstrekking van de communicatie/PR-afdeling van Scooter Attack?? Het lijkt me dat deze weten wat de internationale reglementen zijn van de door hun zelf gesponsorde en opgezette raceklassen. Goede en concrete Informatievoorziening naar de desbetreffende organisaties over leveringsproblemen of backorders is dan naar mijn idee wel ERG belangrijk en zelfs een must!!!
 
vinden wij ook

Even een serieuse vraag :) of moet ik die ergens anders vragen zoals bv aan johan via de pm of een mail sturen naar de organisatie.
Wordt er nu door de organisatie bekeken of de ontstekingen vrij worden? omdat ze niet leverbaar zijn ? Of wordt dit lastig ivm sponsor sa
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top