SBO Races - Circuits

ik wil mezelf wel eens opgeven hoor om als vrijwilliger te gaan blazen @ venray, voor zover ik het zie lijkt het me wel een leuk baantje

qua veiligheid, alles is beter dan een stratencircuit, zelfs dit, geloof me 8)
 
Tinne said:
Ik heb met mensen gesproken die het toch erg gevaarlijk vinden. Omdat je als je valt toch op de baan blijft liggen.... én stel je rijdt er met X km/u vol tegenaan. Wat wel een voordeel kan zijn is er met je achterwiel tegenaan gaan zitten en zo volgas dat gehele gedeelte kan nemen +pippi+

Je zegt dat je er genoeg bent geweest.....op een scooter neem ik aan?

tinne, niet om vervelend te doen ofzo..maare zit niet zo te miepen man.

wij moeten er rijden, jij niet... daarnaast, als er een kart tegenaan jetst dan blijft die ook op de baan staan en kan de rest erop knallen.

wie heeft ooit gezegd dat racen veilig was trouwens? als ik een sport moest kiezen waarbij ik me niet kan verwonden zou ik wel gaan dammen ofzo....

scotty... ik wil wel een keer samen met je op venray testrijden :D houd me aanbevolen :W
 
scooterracer said:
tinne, niet om vervelend te doen ofzo..maare zit niet zo te miepen man.

wij moeten er rijden, jij niet... daarnaast, als er een kart tegenaan jetst dan blijft die ook op de baan staan en kan de rest erop knallen.

wie heeft ooit gezegd dat racen veilig was trouwens? als ik een sport moest kiezen waarbij ik me niet kan verwonden zou ik wel gaan dammen ofzo....

scotty... ik wil wel een keer samen met je op venray testrijden :D houd me aanbevolen :W

Idd gejank allemaal, baan is gewoon vet. Mooie bochten derin. Bovendien op baan in Croix staan ook betonnen muren daar wordt toch ook nie over gejankt of wel. Risico's zijn der altijd wel..
 
scooterracer said:
tinne, niet om vervelend te doen ofzo..maare zit niet zo te miepen man.

wij moeten er rijden, jij niet... daarnaast, als er een kart tegenaan jetst dan blijft die ook op de baan staan en kan de rest erop knallen.

wie heeft ooit gezegd dat racen veilig was trouwens? als ik een sport moest kiezen waarbij ik me niet kan verwonden zou ik wel gaan dammen ofzo....

scotty... ik wil wel een keer samen met je op venray testrijden :D houd me aanbevolen :W

Kom op hé Om de helft v/d baan ligt een barriëre direct aan het asfalt.
Maar goed, ik hoef er idd gelukkig niet te rijden. Maar je snapt toch wel dat het veilig voor karts is, maar niet voor 2 wielers?

Wat vinden de organisatoren ervan?
 
Slome said:
Als je je gaat inschrijven voor de Supermotard dan is dat voor jou wel circuit, zo niet: helaas :) Dat is namelijk de oversteek naar het Motocross circuit :X


toch zie ik er echt een dikke laag rubber op liggen ... maja dat zal wel van al die crossers zijn die daar oversteken
 
Tinne said:
Kom op hé Om de helft v/d baan ligt een barriëre direct aan het asfalt.
Maar goed, ik hoef er idd gelukkig niet te rijden. Maar je snapt toch wel dat het veilig voor karts is, maar niet voor 2 wielers?

Wat vinden de organisatoren ervan?


denk je nou echt serieus dat karten veiliger is dan op een tweewieler???? ben je ooit al wel eens naar een echte kartrace geweest? maakt niet uit welke klasse. die dingen maken hardere klappers dan wanneer je met een scooter onderuit schuift.

of wil jij ook graag bij de organisatie horen?
 
scooterracer said:
denk je nou echt serieus dat karten veiliger is dan op een tweewieler???? ben je ooit al wel eens naar een echte kartrace geweest? maakt niet uit welke klasse. die dingen maken hardere klappers dan wanneer je met een scooter onderuit schuift.

of wil jij ook graag bij de organisatie horen?

Alsjeblieft niet. Ik probeer alleen maar aan te geven, dat die barriere mss wel helpt bij karts, maar een mss tegenovergesteld effect heeft als je met een scooter crasht.
 
sfeerimpressie Macau...

[IR]http://chinamotorsport.com/racingteam/racinghistory/2003/macau/week2/other/motor02.jpg[/IR]

[IR]http://chinamotorsport.com/racingteam/racinghistory/2003/macau/week2/other/f303.jpg[/IR]

[IR]http://chinamotorsport.com/racingteam/racinghistory/2003/macau/week2/other/crash2.jpg[/IR]

Het is dus een straten circuit wat nog minder fouten toestaat dan Monaco.
 
cunoh said:
Ik weet niet hoor, maar dat zijn waterbakkken. Ik ben daar vaak genoeg geweest.
Waterbakken zijn alleen maar ter bescherming van jezelf maargoed :)
zoiets?

normal_DSCN7600.JPG

normal_DSCN7596.JPG
 
Back
Top