SBO Races - Circuits

Lalalalala :rolleyes:

Razma said:
SOBW heeft ongeveer 14 races...

Edit:
om deze post nog enigzins nuttig te gaan maken,
Veldhoven, Berghem, staan op lijstje van potentieel? :p

Zijn enkele indoor wedstrijden in het na/winter seizoen ook optioneel?
Lijkt mij echt te gaaf om bv door de baan in Delft te gaan branden -:-
 
taakplanner said:
en kartbaan uitgeest?
kleine baan, maar wel mooie bochten.

http://www.kartbaanuitgeest.nl/home/pagina1.htm

kartbaan1.jpg



het is maar een baan van 700m1

en waar wil je het rennerskwartier neerplanten? :)

want met dat minuscule parkeerplaatsje rechtsonderin ga je het niet redden.
 
jorick said:
en waar wil je het rennerskwartier neerplanten? :)

want met dat minuscule parkeerplaatsje rechtsonderin ga je het niet redden.


Dit is een oude foto, er zit naast het rechte stuk een strook met allemaal garageboxen en een stuk asfalt. dat is het rennerskwartier, niet extreem groot maar volgens mij wel voldoende.

ook is dit cirquit op ongeveer 2 minuten vanaf de snelweg te bereiken. het ook te zien vanaf de snelweg.
 
Beter dat het niet meer dan 8 race's worden... dat was namelijk 1 van de redenen, waarom ik wel hierin wil rijden, en niet in een 14-race's tellend SOBW-gehuppel...
 
Als je het teveel vond kon je toch zelf besluiten bepaalde races niet mee te doen :p

Maar elke 2 weken gieren zoals bij SOBW het geval is, is opzich wel lekker, andere kant is dat nu met de grotere tijd tussen de races je meer tijd hebt om de scoot op orde te krijgen... (wat je eigenlijk in de winter zou moeten doen ;))
 
een race of 8 per jaar is toch prima

kan je ook uitkijken om eens in belgie of in frankrijk te komen knallen :p

dan neem ik volgend jaar gewoon alles mee (noord-frans, belgisch, promo vario, sbo en 24u duitsland) -:-

word een druk jaartje :X
 
En nu maar hopen, dat alles dan een beetje meezit Scotty....:).

8 Races zou ik eventueel best allemaal kunnen rijden... Meer ga ik echt niet doen, aangezien ik ook redelijk druk leventje naast de scooters heb... HBO, werk @ 2 toko's etc etc
 
Sander said:
Beter dat het niet meer dan 8 race's worden... dat was namelijk 1 van de redenen, waarom ik wel hierin wil rijden, en niet in een 14-race's tellend SOBW-gehuppel...

niet miepen, dan ga je toch alleen de races rijden die je KAN rijden.....

wat mij betreft: kom maar op met die andere circuits :D op naar de 14! +ralf+
 
Hoe is de verdeling dan?

Als er op elk circuit 2 keer wordt gereden, dan kom ik uit op 6 races terwijl iedereen het over 8 heeft?

Al wat bekend over berghem?
 
waarschijnlijk binnen de paar weken is daar info over... uiteraard gaan we nog voor meer (mooie) opties. Daar zijn we nu actief mee :)

(we zitten zeker niet stil !)
 
even een vraagje aan de SOBW'rs tussendoor...
wat is jullie mening over Strijen ? Aangezien ik heel uiteenlopende dingen hoor van 'toffe stuurbaan' tot 'kut kleine baan'....

Brand los
 
Razma said:
even een vraagje aan de SOBW'rs tussendoor...
wat is jullie mening over Strijen ? Aangezien ik heel uiteenlopende dingen hoor van 'toffe stuurbaan' tot 'kut kleine baan'....

Brand los

Ik heb er 5 jaar geleden 1x gereden. Volgens mij is die baan maar 400 meter lang?? Iig superkort :) 5 sec je gas open en je bent al aan het eind van het "rechte stuk"

btw: Ik hoorde kenny nog iets zeggen over een sponsor aanbieding voor een compleet kledingpakket. Is hier al meer info over?
 
Back
Top