SBO Races - Circuits

ik ken strijen niet dus ik kan me er ook niet echt over uitspreken, maar een baantje van 600 meter is idd erg kort, we rijden in frankrijk ook op een baantje van 650 meter (berck-sur-mer) maar hier is de baan wel vrij breed, je kan dus redelijk goed voorbij steken, zoals ik het hier hoor is strijen té smal op voorbij te steken, ook rekening houden dat er wss wel gedubbeld zal worden, je moet ook wel rekening houden dat als het echt zo 'n stuurbaan is dat de piloot het ook nog 25 minuten moet volhouden
 
Lees nu eens, uit innes woorden kan ik opmaken dat hij ivm een betonnen rand direct langs het asfalt te gevaarlijk is. Of was jij van plan nooit te vallen oid?
 
Nee alleen maar voor de `grote tribune` links na de start.

[Edit]
ik kan op de foto zien dat het gehele rechter gedeelte, de buitenbaan/bocht dus. Die die van boven een bocht maakt tot de bocht naar start/finish een betonnen muurtje kent. Zie ook alle banden stapels. Het linker gedeelte heeft gras/grind langs.

Ja ik heb een bril. +pippi+

Met dank aan Kartservice v/d Spoel.
Een panorama van dat circuit. Kijk aan de overkant, die baan heeft allemaal blokjes langs de zijkant....de wand dus.


Gewoon ff 3x klikken op het plaatje. Dan word hijvanzelf te groot voor je scherm, dan zie je het beter.

Ik ben geen coureur oid, maar het lijkt mij geen veilige situatie.
[edit]
 
Last edited:
haman said:
masterbaan dat venray ... hoop dat die lus om de baan dan als baan word bestempeld
Als je je gaat inschrijven voor de Supermotard dan is dat voor jou wel circuit, zo niet: helaas :) Dat is namelijk de oversteek naar het Motocross circuit :X
 
Tinne said:
Met dank aan Kartservice v/d Spoel.
Een panorama van dat circuit. Kijk aan de overkant, die baan heeft allemaal blokjes langs de zijkant....de wand dus.

Ik weet niet hoor, maar dat zijn waterbakkken. Ik ben daar vaak genoeg geweest.
Waterbakken zijn alleen maar ter bescherming van jezelf maargoed :)
 
ik zeg: toevoegen aan de kalender!!! lijkt me echt een GE-WEL-DIG circuit!

en als het te gevaarlijk is omdat er iets langs de kant van de baan staat... schrap pottendijk dan ook maar van de kalender, daar zijn ook genoeg bandenstapels en hekken vlak langs de baan te vinden....
 
cunoh said:
Ik weet niet hoor, maar dat zijn waterbakkken. Ik ben daar vaak genoeg geweest.
Waterbakken zijn alleen maar ter bescherming van jezelf maargoed :)

Ik heb met mensen gesproken die het toch erg gevaarlijk vinden. Omdat je als je valt toch op de baan blijft liggen.... én stel je rijdt er met X km/u vol tegenaan. Wat wel een voordeel kan zijn is er met je achterwiel tegenaan gaan zitten en zo volgas dat gehele gedeelte kan nemen +pippi+

Je zegt dat je er genoeg bent geweest.....op een scooter neem ik aan?
 
Back
Top