SBO Race - Spa-francorchamps - 29 juni

inderdaad dat is wat jezelf wil. Je kan hem met 3 rijden alleen de rij tijd wordt korter :p

Ik ben nog niet zo'n beste courour dus weinig rijtijd is voor mij niet zo erg!
Maar Vas rijdt m waarschijnlijk met Barry dus even kijken of er nog iemand is die m graag wil rijden en nog geen partner heeft.
 
Pronk, we sleuren gewoon ff Niels aan ze jasje mee naar Spa, en die geeft ons ff een lading tips zodat we d'r ook doorheen vliegen ;)

Fijn...dan weet ik meteen waar jullie zwakke punten liggen. EGT, ik ga je dus weer op dezelfe manier voorbij als in Veldhoven :D

Bedankt jongens :+

hahaha, ja je vloog me daar echt als een malle voorbij :winner:
Dit keer gaat k er wat meer opletten.
K hoop iig dat je tjoenert je broembroem niet te snel maakt, dan kom k je gewoon op het rechte stuk voorbij }:O
 
Misschien een domme vraag maar is een endurance met 2 of 3 personen? Ik dacht 2 maar weet het niet zeker... Mag je hem ook rijden zonder een startbewijs van de Race? Als je hem dan met iemand rijdt die wel een startbewijs heeft van de Race?
maximaal 3 personen waar er minimaal 1 een RACElicentie van heeft. van welke bond boeit me niet, als ie maar een licentie heeft.
 
hahaha, ja je vloog me daar echt als een malle voorbij :winner:
Dit keer gaat k er wat meer opletten.
K hoop iig dat je tjoenert je broembroem niet te snel maakt, dan kom k je gewoon op het rechte stuk voorbij }:O

EGT komt jou toch wel voorbij op het rechte stuk ;) Of ligt het blokje alweer bij de tuner?

Zijn jullie wat van plan met Erik z'n brommert ofzo :p
Maar m'n broembroem is in goede handen ja. Nu maar hopen dat deze handen ook gaan werken en dat er wat meer vermogen bij komt. En anders maar wat harder sturen O-)
 
Back
Top