SBO @ Automaxx 29 juni

we maken er een gezellige dag van denks, met een niet al te grote groep :D maar dat kan wel weer positief zijn voor de sfeer.

tussendoor lekker auto's kijken en zo nu een dan een tijd wegzetten.... als ik 1 goede tijd heb vind ik het welletjes, en ga ik een dagje automaxx er aan vast plakken
 
Idd arthur niet te druk als het maar gezellig is.
wss aanwezig met z'n 9en mits we al het vervoer voor 7 scoots kunnen regelen. ivm 2é chaufeur moet werken.

gr
 
lhiphy said:
Idd arthur niet te druk als het maar gezellig is.
wss aanwezig met z'n 9en mits we al het vervoer voor 7 scoots kunnen regelen. ivm 2é chaufeur moet werken.

gr

nog een plekje onder de tent ?? of zal ik me eigen er naast zetten ...

tuurlijk gaan we voor een goede tijd ! laatste run op rotterdam, damn wat had ik daar graag de tijd van geweten :mad:
 
-arthur- said:
nog een plekje onder de tent ?? of zal ik me eigen er naast zetten ...

tuurlijk gaan we voor een goede tijd ! laatste run op rotterdam, damn wat had ik daar graag de tijd van geweten :mad:

kzal wel keer extra hard blazen als je start :*






:+
 
Red Devil Rox said:
als je vanaf harderwijk voorbij het dolfinaruim op die rotonde rechts gaat de polder in, ligt het volgens mij voor het park zelf.... kga ff zoeke


*edit* anders vind je gewoon niks :D op de plattegrond van walibi gaat het alleen vanaf hun eige parkeerplaats...

Dat begrijp ik:) Ik ben er wel bekend:) Maar op welke weggetje word gesprint doelde ik meer op:)
 
Razma said:
aangezien het op andere dagen niet kan.
Kenny heeft reeds met een aantal rijders gepraat voor de optie van een schrapresultaat, maar daarover volgt nog wel meer info (vandaar mijn vorige post)

Is hier nog iets over bekend? (misschien ergens overheen gelezen)
Kans is groot dat ik geen vrij krijg ( heb t gevraagt maar nog niets gehoord).
Dan alsnog kom ik gewoon niet op me werk... daar ga ik dus problemen mee krijgen :P :D

Mjah... dus niet dat ik kom voor de punten en dat ik eigenlijk helemaal niet hoefde te komen omdat deze toch geschrapt word...
 
A-Bizar said:
Is hier nog iets over bekend? (misschien ergens overheen gelezen)
Kans is groot dat ik geen vrij krijg ( heb t gevraagt maar nog niets gehoord).
Dan alsnog kom ik gewoon niet op me werk... daar ga ik dus problemen mee krijgen :P :D

Mjah... dus niet dat ik kom voor de punten en dat ik eigenlijk helemaal niet hoefde te komen omdat deze toch geschrapt word...

Als het goed is komt er de mogelijkheid om 1 wedstrijd te schrappen, dus niet perse deze, maar welke je wil. Zoals bij de SOBW.
 
ik ben donderdag aanwezig :D
ff daglicentie halen

ik hoorde dat er een nieuwe regel is dat je waterpompdeksel erop moet zitten, klopt dat?
 
Brunotti rox said:
ik ben donderdag aanwezig :D
ff daglicentie halen

ik hoorde dat er een nieuwe regel is dat je waterpompdeksel erop moet zitten, klopt dat?

jep :)

of iig een andere degelijke bescherming voor de onsteking
 
Back
Top