SBO @ Automaxx 29 juni

waarschijnlijk weer zelfde als rotterdam, rijder+monteur gratis toegang en de rest moet de normale entree prijs betalen.
 
Red Devil Rox said:
als je vanaf richting Harderwijk komt ligt het voor de hoofdingang van het parkeerterrein als ik het goed heb....

Rotonde rechts zeker? Dus die rotonde die voor de ingang van het parkeer terein ligt als het ware.
 
als je vanaf harderwijk voorbij het dolfinaruim op die rotonde rechts gaat de polder in, ligt het volgens mij voor het park zelf.... kga ff zoeke


*edit* anders vind je gewoon niks :D op de plattegrond van walibi gaat het alleen vanaf hun eige parkeerplaats...
 
Last edited:
kan je niet gewoon blind naar walibi rijden ? en dan daar zo borden automaxx volgen ?

lijkt me wel op een event als deze...
 
Lijkt me beter dat ze het aan geven jij maakt je niet druk maar zal wel knap lastig zijn als iemand half uur aan het rijden is om het te vinden.
 
als je vanaf het zuiden komt ligt het voor de rotonde en als je vanaf het noorden komt na de rotonde, maar zo'n evenement staat aangegeven, vorig jaar tijdens automaxx naar walibi geweest, staat gewoon aangegeven :) En er ligt maar 1 weg daar 8P als je walibi voorbij rijd rij je ook het evenementen terrein voorbij.
 
ik baal er zo van dat het op een donderdag is! ik heb van 11.30 tot 13uur een tentamen:( Meestal ben ik wel eerder klaar:P maar dan moet ik nog vanuit rotterdam keihard naar walibi gaan blazen..
Khoop dat ik vervoer kan regelen, dan kwalificeer ik me gewoon om 15uur oid:p

Mzls
 
Ik ben zeker aanwezig maar dan voor de auto show.
We hebben weer 2 burn wagens zoals traditie en zon 45 man bij, dus wordt allicht gezellig.
 
Snappie said:
ik baal er zo van dat het op een donderdag is! ik heb van 11.30 tot 13uur een tentamen:( Meestal ben ik wel eerder klaar:P maar dan moet ik nog vanuit rotterdam keihard naar walibi gaan blazen..
Khoop dat ik vervoer kan regelen, dan kwalificeer ik me gewoon om 15uur oid:p

Mzls

inschrijven en keuren voor 11 uur doe je niet?
 
hehe, de rest kan er wel allemaal op tijd zijn dus ik geef mn licentie wel mee en dan laat ik hun die scooter wel ff keuren;)
 
Heb er weer zin in, hopen dat dit keer wel de snelste tijd word meegenomen, en niet de langzaamste :)

Dit is geen aanval op de organisatie ;)

Het zal wel weer gezellig worden :D
 
Red Devil Rox said:
wrom niet, veel zullen er al wel vakantie hebben dusja...
velen hebben ook gewoon werk in het vakantietje ;) ik ben dus niet aanwezig helaas :(
maar geeft me wel een pauze om alles ff lang de tsjoener te brengen ;)
 
weenie said:
velen hebben ook gewoon werk in het vakantietje ;) ik ben dus niet aanwezig helaas :(
maar geeft me wel een pauze om alles ff lang de tsjoener te brengen ;)


ik werk volgende weer ook 28 uur bij me bijbaantje, net geluk dat ik juist die dag ff naar school moet en dus niet hoef te werken, anders had ik vrij gefixt.
 
Back
Top