SBO @ Automaxx 29 juni

Sonic Tuning said:
miss is er voor dagjes mensen wel gewoon een normale intreeprijs net als op het RAM festival.

die 45 euro is natuurlijk voor een heel weekend en niet voor 1 dag. daarom zakken de prijzen ook naarmate je later op het evenement komt.



op de site van Automaxx staat dat dagentree 15 euries is.:) staat er wel erg klein moet ik zeggen.

mvg tim
 
inne: is het dagprogramma het zelfde als normaal of niet? want ik heb van verschillende mensen gehoord die ook maar automaxx gaan dat de scootersprint op de avond stond ingeplant.
 
crazybond700 said:
Ok dus je moet zowiezo(als toeschouwer) het terein op, en dus de entre voor automaxx betalen?

Dan is dat iig duidelijk.(en kom ik dus niet, als ik geen kaartjes kan bemachtigen(€0,-))

/wil niet haastig overkomen hoor:) Maar wil het wel graag weten ook om dingen af te spreken met andere mensen van een ander forum enzo:) Maar we zullen even wachten tot de vergadering!

Volgens mij helemaal niet, als je en weekend blijft ja.
Denk je dat mensen die naar walabi gaan met kinderen voor automaxx komen? die betalen er dan tog ook niet voor dus het kost gewoon het entree, voor het park lijkt mij.
Tenzij je en scooter mee hebt maar daar weet ik niks van af met je inne infomeren.

Delano

edit lijkt me niet slim om te spinten s,avonds gaat iedereen alweer naar huis lijkt mij.
 
Last edited:
sprintspeed said:
Volgens mij helemaal niet, als je en weekend blijft ja.
Denk je dat mensen die naar walabi gaan met kinderen voor automaxx komen? die betalen er dan tog ook niet voor dus het kost gewoon het entree, voor het park lijkt mij.
Tenzij je en scooter mee hebt maar daar weet ik niks van af met je inne infomeren.

Delano

edit lijkt me niet slim om te spinten s,avonds gaat iedereen alweer naar huis lijkt mij.

Ik heb het ook niet over het park, maar over het evenementen terein, automaxx dus. Het terein om sixflags heen is heel groot. Worden ook vaak andere dingen gedaan als VW meetings, lowlands etc.
 
crazybond700 said:
Ik heb het ook niet over het park, maar over het evenementen terein, automaxx dus. Het terein om sixflags heen is heel groot. Worden ook vaak andere dingen gedaan als VW meetings, lowlands etc.

Ik snap hem ja misschien kan inne meer info hier over plaatsen?

edit:Automaxx Summer edition op het evenemententerrein van Walibi World

We zien het wel
 
Ferreltje said:
aanwezig met twee zips uit helmond zowiezo en dan eindelijk afgesteld @ bank hoop ik

zorg er dan wel voor dat die maat van je nu een keer lacht als ie over de finish gaat word er bijna zelf chagerijnig van
 
aanwezig. sonic even fiksen. schijnt dat me blok er nu een beetje krom onderhangt na het sprinten.

komt allemaal goed. hopelijk dat ik dit keer niet op de laatste dag snachts nog om 4 uur aan het sleutelen ben.
 
Scarface. said:
zorg er dan wel voor dat die maat van je nu een keer lacht als ie over de finish gaat word er bijna zelf chagerijnig van


haha komt goed mede brabander:p ik zal hem een donsveer in zijn sokken duwen
 
Hoop er wel bij te zijn als crew, moet alleen die dag om 9.00 voor het laatst ff naar school, hoop er dan wel rond 11.00 te zijn... mits de spits mij niet lastig valt :p
 
sprintspeed said:
Ik snap hem ja misschien kan inne meer info hier over plaatsen?

edit:Automaxx Summer edition op het evenemententerrein van Walibi World

We zien het wel

Ja maar niet in het pretpark:)
Ik ken het terein daar opzich wel, weet niet precies welke straat ze pakken hiervoor maja. Ik kom iig niet:)
 
als je vanaf richting Harderwijk komt ligt het voor de hoofdingang van het parkeerterrein als ik het goed heb....
 
Back
Top