SBO @ Automaxx 29 juni

main.php
 
keesz said:
nohh wat een mooie tent @ achtegrond :D
ende buurmeisjes :D (was toff vollyvoetvangballen ofnie delano :+ )






was verder erg toff daar sprintje van js0-ding tegen die blackbird was egt super :D

gr kees

Je bedoelt BlackBURN VS Joel:D

Was echt supa Kees;)
Volgend jaar zekker weer
 
Er zijn op de auto meeting zelf meer als 150 auto's bekrast door mensen die het leuk vonden om op elke auto wat hakenkruisen te zetten en van dat soort tekens.
De organisatie heeft het er over gehad om het volgend jaar niet meer te organiseren.
Gelukkig bij onze groep geen auto's maar wel van mensen die ik ken.
Ze hebben in ieder geval wel lef want als iemand ze gezien had dan waren ze levend begraven denk ik.
 
idd, er is altijd wel te verwachten dat er kansloos volk komt, om of te jatten of ander mans spullen te slopen. Dit zal je helaas altijd wel houden denk ik zo....
Ik vraag me trouwens nog steeds af, wie dat kleine ventje is bij de crew? :p
 
Bart.T@zipsp said:
idd, er is altijd wel te verwachten dat er kansloos volk komt, om of te jatten of ander mans spullen te slopen. Dit zal je helaas altijd wel houden denk ik zo....
Ik vraag me trouwens nog steeds af, wie dat kleine ventje is bij de crew? :p

Bart wat jij zegt is totaal niet waar,iedereen komt daar zijn/haar auto showe.
iedereen is er voor elkaar op die meeting net als bij ons oneidigheidjes kunnen gebeuren dat alltijd maar iemand met zo,n getunede auto of nette auto idd van hun auto,s club forum,s zullen dit nooit doen.
Wat er gebeurd is had helemaal niks te maken met de mensen op het terein die netjes betaald hebben die voor auto,s kwamen
Deze gasten genaamt de `ScratchingTEAM NL/belgie`
Zijn gasten die niks met auto,s tracktor,s scooter,s te maken hebben.
Hun team verband draai om vernielzucht, om aandacht te krijgen bij de pers `media` zodat ze daar punten voor krijgen op hun website
Hoe triest kun je zijn idd het draait om aantal landen die hier aan mee doen.
Ik snap de hele kick niet,jammer dat er zulken mensen bestaan...

Maar bart dit heeft niks te maken met mensen op de meeting zelf@automaxx
 
dan zeg je toch hetzelfde als wat ik zeg??? Er zijn altijd mensen die komen die jaloers zijn en anders mensen ze spullen in dit geval auto's willen vernielen of bekrassen. In dit geval dat scratching team NL/belgie, jammer dat dit gebeurt. En jammer dat ze er mischien daardoor het evenement willen laten stoppen.....
 
Back
Top